2011. július 13., szerda

Az a baj ezzel a meghívós rendszerrel, hogy most megy a nagy Google+ hype, most mindenki akarna csatlakozni, csak...

Az a baj ezzel a meghívós rendszerrel, hogy most megy a nagy Google+ hype, most mindenki akarna csatlakozni, csak nem tud. Mire nyílt lesz, addigra meg már nem lesz érdekes. Ezeket a dolgokat szerintem robbantani kellene, nem csak így csepegtetni, mert így félő, hogy megmarad olyan Geek játszótérnek, emilyen most. Mondjuk én személy szerint lubickolok ebben, hogy sok a (számomra) releváns tartalom, és kevés a spam. Mondjuk ezt a G+-t a többi szolgáltatás integrálása fogja kirántani ebből, hiszen ha be vagy jelentkezve, és keresel (márpedig előbb-utóbb fogsz) a Google-ben, akkor jobb felül ott fog világítani, hogy üzeneteid érkeztek, és senki nem fogja kibírni, hogy ne kattintson oda. És persze ha egyszer beszippant a rendszer ... De ez csakis az integrált szolgáltatásoknak köszönhető, maga a meghívós rendszer szerintem nem igazán hatékony. (Talán a Wave halálát is ez okozta, rossz bevezetés és kommunikáció egy amúgy király technológiához.)

2 megjegyzés:

  1. Minden olyan rendszerben ami hálózatra, kapcsolatokra épül jó ha van egy kezdőpont (meghívó) és esetleg annak egy kisebb köre ahonnan utána tovább lehet építkezni. Ha valaki belecsöppen úgy, hogy egy ismerőse sincs a rendszerben akkor az negatív élményt szerez és otthagyja.

    VálaszTörlés
  2. Itt azért indulásnak ott a Google címlista, tehát jó eséllyel azért lenne valaki, de abban is van valami amit te mondasz. Mondjuk szerintem azzal sincs olyan nagy baj, hogy benéz, nem lát semmit, aztán néhány nap múlva elkezdenek csöpögni az üzenetek. Meg a Google account miatt ez úgy igazán nem egy plusz rendszer, ahová belépsz, csak egy lap a Google-ön. Szóval én úgy csináltam volna, hogy egyszer csak egyik napról a másikra megjelenik a felső sávban a +Név, és átkattint aki akar. Igazából nekem csak ennyi a gondom,amit írtam is, hogy megy a hype, és van aki jönne, csak nem tud.

    VálaszTörlés