2011. július 18., hétfő

http://techline.hu/blogbazar/20110718_google_plus_veruss_iwiw.aspx

http://techline.hu/blogbazar/20110718_google_plus_veruss_iwiw.aspx

Az iwiw szerintem hamarosan a MySpace sorsára jut. Talán ha idejében alányúlnak, és jól nyúlnak alá, megmenthető lett volna. Ilyen renegát küzdelmekbe egy Google belemehet, és nekimehet a Facebook-nak, de az iwiw pirinyó ehhez. Én a helyükben megnyitnám az egészet, sőt, teljesen belefésülném a Facebook-ot, így talán néhány keresztbe post esetén vissza vissza néznének a felhasználók. Annak idején meg szolgai módon másolni kellett volna az FB-t, mint a kisangyal. Igazából nem tudom pontosan hol bukott el a dolog, de egy idő után azt vettem észre, hogy mindenki (köztük én is) a FB-on van, és már hetek óta a közelébe sem néztem az iwiw-nek. A TV-ből is a FB folyik, mindent Like-olni kell, stb. Pedig mikor bejelentették az OpenSocial támogatást, akkor megcsillant valami. Kíváncsi vagyok, mit lépnek. Az a tippem, hogy nem sokat, vergődnek még kicsit, aztán vagy eldöglik az egész, vagy alapjáraton eldöcög. Volt olyan is, hogy MyVip, meg hasonlók, ezek még léteznek?
http://techline.hu/blogbazar/20110718_google_plus_veruss_iwiw.aspx

1 megjegyzés:

  1. Én ezt komolyan nem értem: ". A Google+ egyelőre hozza a kötelezőt: nem szolgai másolat, de alapvetően az, ami a Facebook is."

    Mégis mit várna el a szerző? A Google egyfelől alapvetően más, mint a Facebook, tökéletesen ellentétes a logikája a kapcsolatépítésnek. Másrészt pedig persze, hogy alapvetően az, ami a Facebook: közösségi háló.

    Egy olyan közösségi háló, ami mögött ott a világ egyik legjobb netes cége, amelyik mögött ott a keresés, az AdWords, az Android, a Google Documents, a Blogger, a YouTube, a Google Voice, a Picasa, a Gmail.

    Kicsit olyan érzésem van, hogy "de ezeken kívül mit adtak nekünk a rómaiak?"

    VálaszTörlés