2011. december 21., szerda

Keresgéltem valamit neten, és valahogy Google Books-hoz jutottam.

Keresgéltem valamit neten, és valahogy Google Books-hoz jutottam. Találtam egy könyvet, amiben olyan dolgok vannak, amit amúgy a neten is megtalálsz, csak itt össze van szedve. Gondoltam, hmm, jópofa, vegyük meg domborkártyával. 35$ az e-book, ami olyan 8000 Ft. Hááát, ez azért húzós, ennyiért itthon megkapom papír formában, kemény kötéssel, díszcsomagolásban ... Google, könyv címe + torrent, piratesbay, pakk pakk, megvan. Tudom, suttyóság, meg minden, de ha odaadták volna 500 Ft-ért, vagy akár egy 1000-esért, bizonyisten megveszem ... Szerintem a fizetős média tartalommal az a legnagyobb gond, hogy túl van árazva, különösen egy olyan világban, ahol az emberek hozzászoktak ahhoz, hogy a tartalom ingyen van, és aki teljesen tök a számítógépekhez, az is 2 perc alatt beszerzi, ami kell. Szívesen megnézném mi lenne egy olyan kísérlet eredménye, ahol a filmeket tesznek legálisan elérhetővé mondjuk 500 Ft-ért (2$). Ennyit szerintem azért a legtöbben kiadnának érte, és messze sokkal több pénzt hozna, mint a DVD eladások, meg a szélmalomharc a letöltő site-ok ellen, ami (ahogyan már számtalanszor kiderült) totál értelmetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése