2012. január 26., csütörtök

http://index.hu/tech/2012/01/26/felhaborodott_a_vilag_a_google_uj_adatvedelmi_szabalyozasan/

http://index.hu/tech/2012/01/26/felhaborodott_a_vilag_a_google_uj_adatvedelmi_szabalyozasan/

Nekem éppen az volt új, hogy ez újdonság. Én azt hittem, hogy ez már rég így megy. Amúgy az sem zavar annyira, ha relevánsabb reklámokat kapok. Ha valami olyasmire hívják fel a figyelmem, ami amúgy is kell, annak direkt örülök. Azt a néhány centet meg nem sajnálom tőlük, amit a kattintásomért kapnak. Kissé túl vannak lihegve ezek a dolgok. Ez nem a felhasználónak árt, hanem a konkurenciának, de őket meg pont lesz..om, kaparjanak erősebben értem ... :)
http://index.hu/tech/2012/01/26/felhaborodott_a_vilag_a_google_uj_adatvedelmi_szabalyozasan/

3 megjegyzés:

  1. En se etem mi bajuk. Meg atlathatobb is lesz. De ez kb olyan mintha a facebooknal kulon PP lenne a Chat-hez, az alkalmazasok hasznalatohoz, a profilodhoz, a faladhoz es a privat levelezeshez... Aztan msot azt mondana, hogy legyen egy ami kirerjed mindre es nem az van hogy mindenhol eloszor el kell fogadnod. Semmi se valtozik csak max kidobjak a felesleges reszeket es atfgalmazzak erthetobbre a meglevoeket.

    VálaszTörlés
  2. Alapvetően az a gond, hogy megy a szájtépés a privacy-ről, közben meg simán kitweeteli mindenki, hogy aznap épp milyen színűt és állagút kakkantott. Valójában nem azok az érzékeny információk, amiket a Google "kikémlel" az emberről, hanem amit ő maga önszántábólkipostol Facebookra ... Aki meg terrorakciót szervez, ne GMail-ben tegye ...

    VálaszTörlés