2012. január 31., kedd

http://techline.hu/it/2012/1/31/Mar_letoltheto_a_Firefox_10_YS5AJ2

http://techline.hu/it/2012/1/31/Mar_letoltheto_a_Firefox_10_YS5AJ2

Eddig minden új verziónál frissítettem, használtam, megette a memóriát, és váltottam Chrome-ra. Más normális ember gondolom már kikötött volna a Chrome-nál, de én nem adom fel, bízok a kis rókában, és abban, hogy egyszer végre már kiheveri a gyermekbetegségeit ... Mert amúgy pluginekben, felépítésben, flexibilitásban, filozófiában, függetlenségben szimpatikusabb, mint bármilyen más alternatíva ...
http://techline.hu/it/2012/1/31/Mar_letoltheto_a_Firefox_10_YS5AJ2

6 megjegyzés:

  1. Kicsit nyüstölni kell, amíg kiderül ...

    VálaszTörlés
  2. 190M Facebook + G+-al, kérdés, hogy 2-3 nap múlva meddig fut fel

    VálaszTörlés
  3. Nem tűnik rossznak. Flash teszt? Mashable oldala? (még egy ennél hülyébben bonyolult oldal nem létezik a weben:) Akkor marad az örök kérdés: cache kezelés. Amúgy szerintem ez a Chrome-nál is jelentősen romlott a kezdetekhez képest.

    VálaszTörlés
  4. Mashable-vel 300 körül. Nekem a G+ szokta amúgy hosszú távon kicsinálni. Általában nem kapcsolom ki a gépet, és sokszor heteket megy a böngésző egyhuzamban. Akkor szokott egy idő után besokallni. Éppen ezért valami leak lehet a dolog, valami nem szabadul fel, ezért reménykedek benne, hogy ez javítható, mert nem tervezési hibának tűnik, csak hibának. Amúgy Chrome is csinál érdekességeket, ha sokáig fut. Na meg az egész alatt lévő WinXP-ről nem is beszélek. Mondjuk ezt sem értem, hogy XP-ben is hová tűnik egy idő után a mem ...

    VálaszTörlés