2012. február 15., szerda

Tegnap írtam a feedback-be, hogy milyen jó lenne, ha minden egyes post-hoz lenne külső link.

Tegnap írtam a feedback-be, hogy milyen jó lenne, ha minden egyes post-hoz lenne külső link. Mondjuk valaki megkérdezi, hogy hol vannak jó Python tutorialok.Mindenki ajánlgat dolgokat, +1-ezgetnek az emberek, tulajdonképpen mindent lehet, amit stackoverflow-n. Csak az hiányzik, hogy ha valaki később felteszi ugyanezt a kérdést, belinkelhessem neki ezt a beszélgetést, vagy épp belinkelhessen ezt stackoverfow-ra, vagy akárhová. Na mind1, lényeg a lényegben, hogy ma megtaláltam. Van ilyen feature, csak figyelmetlen voltam. Minden bejegyzéshez lehet linket kérni, amit bevághatok bárhová, és a fentiek miatt ez tök hasznos. Ennek most úgy megörültem, és gondoltam megosztom, hátha van más is, aki ilyen figyelmetlen, mint én. :)

2 megjegyzés:

  1. Ha jobban megnézed, talán már a kezdetektől fogva a bejegyzés dátuma is link az adott postra. Csak egy jobb klikk, copy link kell hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Igen, közben már erre is felhívták a figyelmem. :)

    VálaszTörlés