2012. március 23., péntek

Elszaporodtak mostanában G+-on a "SPAM felhasználók", akik felvesznek a köreikbe, remélve, hogy visszajelölöd őket,...

Elszaporodtak mostanában G+-on a "SPAM felhasználók", akik felvesznek a köreikbe, remélve, hogy visszajelölöd őket, és utána mindenféle reklámokkal bombáznak. Ez mondjuk várható is volt előbb vagy utóbb. Ami igazából érdekelne, hogy emberek gyűjtésére van valami szkript, vagy ezek valódi emberek, akik egész nap csak nyomkodnak, és embereket vesznek fel?

4 megjegyzés:

  1. Én ebben nem látok olyan nagy problémát.
    Egyrészt ez a visszajelölés szó eleve nem jó itt :)
    Másrészt ha nem vesszünk fel kapásból mindenkit aki minket felvett, no problem.
    De ha mégis felvettük, és nem tetsző dolgokat látok, töröljük.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ebben a rendszerben nem annyira zavaró. Annyi, hogy az ember azért ránéz ki jelölte be, és ez elvesz némi értékes időt. De amire a kérdés vonatkozott, hogy ezt vajon szkripttel csinálják, vagy valakinek ezzel mennek el a napjai, hogy emberek százait körözgeti be.

    VálaszTörlés
  3. Ennyit kell tenned: Körök > Személyek keresése > Egyéb javaslatok > egérrel mocskos sokat kijelölni. Aztán ezt minden nap folytatod. Asszem napi vagy heti korlát van csak, max 500? Nem tudom.

    VálaszTörlés
  4. Na én az ilyeneket egyből szét is bombázom! Volt már olyan parazita is, aki ha posztolt egyik ismerősőm, akkor minden bejegyzéshez odavakarta az idióta reklámját. Szépen elküldtem vissza az anyukájába. Engem is spamelt már néhány tag, azok is ki lettek oktatva. Kérdeztem tőle, hogy ez úgy néz ki mint egy plakát? Nem. -Talán mert nem is az! Szóval szépen töröltem és jelentettem is spamelésért, ami igen hatékony mód ezek kiirtására, ugyanis itt kevesebb panasz után is kivágnak mint facebookon. :)

    VálaszTörlés