2012. március 11., vasárnap

Ki akartam oldani az Androidos telefonomat a szokásos flippes gombbal.

Ki akartam oldani az Androidos telefonomat a szokásos flippes gombbal. Megakadt kicsit a GUI, és egy pillanatra megállt a gomb, én meg ösztönösen elkezdtem rázni, mint ha a gomb az érintő kijelzőn valami fizikai objektum lenne, ami beragadt. Néhány pillanat múlva felfogtam, hogy milyen hülye vagyok, és úgy meglepődtem magamon. :) Meg kicsit el is gondolkodtam, hogy vajon a jövőben mennyire fognak összefolyni a fizikai és a digitális objektumok. Mindennapos lesz-e az, amiket most promó videókon látunk, hogy mondjuk a TV felett rázom a telefont, és átpotyognak a képek, vagy leváltja-e az asztalt egy projektor, és papírhalom helyett virtuális kupleráj lesz rajta. Tényleg elmondja-e majd a tükör reggel a híreket, vagy ez az egész valami teljesen más irányba megy el ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése