2012. június 5., kedd

Megérkezett a WayteQ/ZTE Libra-m

Megérkezett a WayteQ/ZTE Libra-m ... Nem régiben tönkrement a telefonom, és mivel nem akartam túl sok pénzt kiadni új telefonra, próbáltam keresni valami olcsó megoldást. A Libra ~30 000 Ft (ennél olcsóbban szerintem nem is kapni Androidos telefont), ezzel szemben 800x480-as felbontás, 512 RAM, stb. (http://www.edigital.hu/Mobiltelefon/WayteQ_-_ZTE_Libra_kartyafuggetlen_okostelefon_(Android)-p267153.html)

Rendesen jönnek hozzá a szoftverfrissítések (most raktam fel a hivatalos 2.3-as firmware-t), de mivel a hardver gyakorlatilag egy ZTE Blade, amire viszont van hivatalos CynogenMod támogatás, akkor sem lenne semmi gond, ha nem frissítené a ZTE.

Szerintem messze a legjobb ár/érték arányú Androidos telefon a piacon (de még talán az elérhető legolcsóbb is egyben). Nagyon elégedett vagyok vele ... Egyenlőre ...   
http://www.edigital.hu/Mobiltelefon/WayteQ_-_ZTE_Libra_kartyafuggetlen_okostelefon_(Android)-p267153.html

1 megjegyzés:

  1. Én egy Galaxy Mini-t akartam anno venni, még 25-ért lehetett volna, amikot bevezették a 2-est, drágább lettek a mobilok, és most megint nem lehet kapni 35-ért olcsóbban. De ez a mobil jobbnak hangzik. Ha neked jól működik, lehet, hogy én is beruházok rá...

    VálaszTörlés