2012. július 16., hétfő

Ez volt nekem is az első gondolatom, mikor megláttam a szemüveget, hogy lassan a Google (de úgy eleve az egész web)...

Ez volt nekem is az első gondolatom, mikor megláttam a szemüveget, hogy lassan a Google (de úgy eleve az egész web) olyan mint az agyunk kiterjesztése, hisz lassan bármelyik pillanatban elérhető lesz mindenki számára a világ minden tudása, olyan egyszerűen, mint ha csak az agyunkban keresnénk. Szerintem a nem túl távoli jövő nagy slágere/kérdése ez lesz majd, hogy hogyan tegyük a weben elérhető tudást olyan módon kereshetővé, mint az emlékeket, sőt, hogyan fűzzük bele ebbe a digitális emlékezetünket (fotók, videók, blogok, history, stb.) 

Originally shared by CNET

Google is now becoming is an extension of your mind, an omnipresent digital assistant that figures out what you need and supplies it before you even realize you need it.
http://news.cnet.com/8301-1023_3-57470853-93/how-google-is-becoming-an-extension-of-your-mind/?ttag=gpwl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése