2012. szeptember 25., kedd

Úgy látom, a designban próbáltak mindent hozni, ami mostanában cool, meg trendi, dinamikus, csillog-villog, tényleg...

Úgy látom, a designban próbáltak mindent hozni, ami mostanában cool, meg trendi, dinamikus, csillog-villog, tényleg jól néz ki. Kérdés, hogy a mára kissé elkopott név vissza bírja e nyerni régi csillogását. Amúgy, mivel ez egy alapvetően zene alapú közösségi háló, a közösségre vetítve sokkal jobb az üzleti modellje, mint a Facebooknak, hiszen a zene már magában egyben termék is, nem kell otromba direkt reklámokat tolni az emberek arcába. Kíváncsi vagyok, sikerül-e visszadolgoznia magát. Ér még vajon annyit a név, hogy erre ráépítsenek valami ennyire újat, vagy jobban jártak volna, ha dobják, és teljesen új szolgáltatásként dobják be az egészet a köztudatba. Amúgy a videóban nem véletlenül Justin Timberlake profilja szerepel, ő is befektetője az oldalnak.  

Originally shared by null

It's not a joke.
https://new.myspace.com/play

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése