2012. november 25., vasárnap

Kicsit átalakítottam a blogomat.

Kicsit átalakítottam a blogomat. Már régóta érik a dolog, de mostanra jutottam oda, hogy meg is csináljam. A jelenlegi standard iNove téma helyett akartam valami olyat, ami kevésbé csicsás, és a középpontban a tartalom áll. A WordPress zen szerkesztő módja adta az ötletet, hogy legyen középen egy kellemesen olvasható szellős szöveg, és semmi más sallang. Azért ez így önmagában blogsablonnak elég csenevész lett volna, úgyhogy az az ötletem támadt, hogy ami még kell az egészhez, hogy valahogy kinézzen, és használható legyen (fejléc, oldalsáv mindenféle hasznos infóval), azt valamekkora opacity-vel rakom a szöveg köré. Így ott is van, meg nincs is. :) Na, valahogy így született a design.

Az iNove témát írogattam át, és bootstrap-et használtam alap css-nek. Ja, meg még responsive is. Ha mobilon nézed, lekapja a fejlécet, meg az oldalát, és csak a szöveg marad. Mint ha könyvet olvasnál ...

Aki kedvet érez hozzá, az kukkantsa meg, és lehet megvéleményezni ide kommentbe. Jobb/rosszabb, mint az előző, szép/csúnya lett, stb.

http://lf.estontorise.hu/

UPDATE: átmenetileg visszakerült a régi, mert IE-ben gonoszul néz ki ... :-/
http://lf.estontorise.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése