2012. november 9., péntek

Nem értem hogy engedhetnek meg ilyet.

Nem értem hogy engedhetnek meg ilyet. Én szerintem a háttérben valami komolyabb dologról van szó, mást nem nagyon tudok elképzelni. Valami olyasmire gondolok, hogy az USA így akarja körbebástyázni magát, hogy ne lepje el őket a sok olcsó külföldi export, a saját cégeik, a saját gazdaságuk fejlődjön. Talán ez valami olyasmi, amit nálunk is próbálnak, hogy "vegyél magyar terméket", meg mindenféle trükkös szabályozással próbálják megakadályozni a külföldi importot. Ugye a nagy szabadságban nem mondhatnak ilyet a vezetők, hogy most akkor "bezárjuk" az országot, mert elfolyik a pénz, hanem ilyen döntésekkel lehetetlenítik el a többieket. Volt amúgy egy hasonló hír nemrég, hogy a Huwaei és a ZTE eszközök "nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek", és erre hivatkozva akarták kitiltani őket. Én ilyesmit látok a háttérben. Annyira nem lennének hülyék, hogy ilyen döntésekkel csak úgy önkényesen fojtsák el az innovációt a saját országukban (mert ugye ezzel ezt teszik), de talán ez az ára annak, hogy a nagy liberalizmus eszméjét fenntartva megvédhessék a gazdaságukat. Ez persze csak fikció, de én valami ilyesmire tudok gondolni. B eset, hogy valóban teljesen elment az eszük ...   

http://pcforum.hu/hirek/14328/Az+Apple+tenyleg+szabadalmaztatta+a+lekerekitett+teglalapot.html
http://pcforum.hu/hirek/14328/Az+Apple+tenyleg+szabadalmaztatta+a+lekerekitett+teglalapot.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése