2012. december 8., szombat

Az időutazós filmektől előbb-utóbb megfájdul az ember feje a paradoxonok miatt ...

Az időutazós filmektől előbb-utóbb megfájdul az ember feje a paradoxonok miatt ...

Nos, a Találmány (http://www.port.hu/talalmany_primer/pls/fi/films.film_page?i_film_id=77580) pont ilyen. Két srác felfedezi az időutazást. Visszautaznak, aztán megint, aztán már változtatnak is a dolgokon, és végül kicsit kaotikussá válik az egész. Van a filmnek egy érdekes kapkodós stílusa, és nem magyarázza túl a dolgokat. Talán kicsit túl is van bonyolítva, így a végén hiányzott nekem az "ahaaa" érzés, mivel nem vagyok benne biztos, hogy teljesen értettem a sztorit ... :) De sebaj, a weben találni hozzá diagramokat, sőt, a YouTube-on is találtam hozzá magyarázó videót ... :) Egyszer érdemes megnézni. Sőt, talán kétszer is, ha az ember maga szeretné kibogozni a történetet ...

A filmet Robert Cartman ajánlotta nekem ...

Filmajánló 
http://www.port.hu/talalmany_primer/pls/fi/films.film_page?i_film_id=77580

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése