2012. december 9., vasárnap

Egyfelől szerintem ezzel a privacy dologgal most már nagyon átestünk a ló túlsó oldalára, másfelől meg nem értem ezt...

Egyfelől szerintem ezzel a privacy dologgal most már nagyon átestünk a ló túlsó oldalára, másfelől meg nem értem ezt a hatalmas felháborodást. Ennek a cégnek sok melója volt ezzel a cuccal, és ilyen módokon próbálnak bevételt csinálni belőle. Így működik mondjuk a Google is, és még sokan mások. Én a Canonical helyében benne hagynám ezt a feature-t, és azt mondanám, hogy igen, ez egy nem ingyenes Linux disztribúció. Ilyen apró, nem zavaró hirdetések vannak benne, amiből eltartjuk magunkat, cserébe kaptok egy rendesen összerakott felhasználóbarát linuxot. Akinek nem tetszik, rakhat fel magának teljesen ingyenes és reklámmentes Debiant mondjuk, és konfigurálgathatja kézzel parancssorból, hogy jó legyen. Ami azt illeti, egy jól összerakott, jól működő Linuxért én még pénzt is hajlandó lennék adni (persze valami reális összeget). Amúgy én alapvetőn Debian-t használok, csak maga az elv ... Az ingyenesség nem egyenlő az emberbaráti szeretettel, és főleg nem olyan dolog, ami csak úgy alanyi alapon mindenkinek "jár" ...  

http://hup.hu/cikkek/20120923/privacy_aggalyok_az_ubuntu_12.10_online_vasarlasi_lencsei_korul
http://hup.hu/cikkek/20120923/privacy_aggalyok_az_ubuntu_12.10_online_vasarlasi_lencsei_korul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése