2013. január 19., szombat

Érdekes cikk a köldökzsinór vér bankokról, pontosabban azok ellen ...

Érdekes cikk a köldökzsinór vér bankokról, pontosabban azok ellen ...

Mikor a kisfiam született, nekem nagy dilemma volt, hogy eltegyük-e a köldökzsinór vérét, mert azért nem két fillér a dolog. Próbáltam utána kérdezgetni nőgyógyásznál, meg mindenféle orvosoknál, hogy ez mennyire jó ötlet, de igazából mindenhol addig terjedt a válasz, hogy hablatyoltak valamit, és a kezembe nyomták a prospektust. Szóval igazándiból azt tapasztaltam, hogy senki nem tudja igazából, hogy ez mennyire hasznos, mindenki csak hallott valakiről, aki látott valakit, akin mint ha ez segített volna ... Ahogyan innen-onnan olvasom a híreket az őssejtkutatással kapcsolatban, egyre inkább az jön le, hogy ez az egész egy nagy lufi, amibe pár ember nagyon sok pénzt nyomott, és szeretnének belőle jól kijönni ...

http://www.lam.hu/folyoiratok/lam/0205/6.htm
http://www.lam.hu/folyoiratok/lam/0205/6.htm

1 megjegyzés:

  1. Köszi, ez most nagyon aktuális, mert 2 hónap és jön a kicsi :) mi is agyaltunk rajta sokat. Igazából én nem is az orvostudomány jelenlegi állásásra alapoztam, hanem, hogy 5-10 év múlva milyen jó lesz. Ami most végleg eltántorított, hogy egyértelműen félrevezetnek, pl azt hirdetik, hogy 20 év után meg lehet hosszabbítani, meg hogy egyszeri a döntés. Asszem mi publikus bankba tesszük ezután.

    VálaszTörlés