Ez mondjuk elég jól hangzik. HTML5 + JS-ben elkészítheted a játékot, amit aztán iOS-re és Androidra fordíthatsz, és állítólag natív app sebességgel fog futni. Ha tényleg olyan jó, ahogyan a leírásban ígérik, akkor ez egy nagyon jó kis eszköz játékfejlesztőknek, akiknek így nem kell Java-t és Obj-C-t tanulni, használhatják a jól megszokott webes technológiákat. Mondjuk ki kell próbálni milyen ...
Originally shared by JavaScript
Game Closure
This is amazing! The Game Closure DevKit is an HTML5 and JavaScript development kit that allows you to create games and deploy them on iOS and Android. What's most amazing is that they claim that your games will run at natives speeds on both platforms!
http://bit.ly/WsRU0N
Én Construct2+Phonegap kombót használok jelenleg, de lehet ránézek erre is :)
VálaszTörlésPhoneGap-el az a baj, hogy az egy teljes képernyős böngésző némi natív interfésszel. Lényeg, hogy a beépített böngészőt használja, ami azért nem olyan brutális. Itt a kód nagyobb része tisztán natív, a JS-t pedig V8 futtatja, iOS-en pedig SpiderMonkey, amik már közel natív sebességet adnak. Van egy Appcelerator nevű cucc, ami hasonló elven működik. Annyi a hátránya, hogy a V8 motor élből 3M, tehát az appod ennél nagyobb lesz minden esetben, ami viszonylag nagynak számít, bár játékoknál talán nem annyira kirívó, meg ha SD kártyára teheted, akkor talán nem olyan nagy gond. De ez a hátránya. Mondjuk én azt várom, hogy a v8 élből benne legyen androidban, így akár a js lehetne hivatalos Android fejlesztői nyelv is a Java mellett.
VálaszTörlés