2013. március 21., csütörtök

Ez a Google Keep nagyon kis hasznos cuccnak tűnik.

Ez a Google Keep nagyon kis hasznos cuccnak tűnik. Gondoltam kipróbálom, de beletört a bicskám. Minek ennek 4.0.3-as Android? Nem tudom amúgy mennyire tendencia, de szerintem sokan szaladgálnak 2.x-es eszközökkel, így szerintem ha valaki ezeket kihagyja, azzal értékes piacot veszít. Én ha appot fejlesztek mindig próbálok törekedni arra, hogy ha lehet, akár 1.5-ös androidon is elfusson, de legalábbis 2.2-esnél ne kelljen újabb, és a legtöbb feature amúgy bele is fér ebbe a kategóriába.

11 megjegyzés:

  1. es hogyan tovabb? meg nem jottem lazba tole, mire lesz ez jo?

    VálaszTörlés
  2. Mivel még nem láttam működés közben, ezért nem. :)

    VálaszTörlés
  3. egyelore csak ugy log a semmiben.. :)
    bongeszoben is el.. drive alatt, https://drive.google.com/keep/ de ott sem latok semmit ;)

    VálaszTörlés
  4. Na, ott még lehet, hogy megnézem. Csak most mérges lettem rá. :)

    VálaszTörlés
  5. jogosan.. a 4.0.3. igeny tenyleg gaz..

    VálaszTörlés
  6. Laszlo Fazekas nekem is ugyanez a problémám, de mint post-it program nagyon jó a sz.gépen, és mivel munkához az eddigi próbálkozások alapján remekül megfelel, annyire nekem nem is fontos, hogy  a telefonon is fusson.

    VálaszTörlés
  7. ZTE Blade a 2.1 miatt nekem is csak ilyesmik miatt lett szűk.

    A Keepet meg már nem ekézem, annyira nulla. (Miközben úgy ahogy van jó cuccot meg kinyírnak.)

    VálaszTörlés
  8. Én is anyaztam mikor meglattam, hogy ennek a kis xarnak nem elég a telòm. :/

    VálaszTörlés
  9. Mondjuk nem tudom hányan vesznek azért telefont, mert ez vagy az nem megy rajta. Főleg úgy, hogy van alternatíva. Én sem vennék évente új telefont. Nem azért, mert nem tudnám kifizetni, hanem mert egyszerűen nincs rá szükség, és csak a szemetet termelem vele. Ha milliókat keresnék, akkor sem vennék. Sok ember meg eleve meg sem teheti. És ők így eleve kiesnek a felhasználói körből, holott értékes piac. Szóval azon túl, hogy idegesítő, üzletileg sem tartom racionálisnak.

    Esetleg ha már ilyen a világ, a szolgáltatóknak kellene kialakítani valami konstrukciót arra, hogy csak béreld a telefont, és évente cserélnék neked. Viszont törvényileg kötelezném őket arra, hogy a termelt szemetet környezetbarát módon tüntessék el.

    VálaszTörlés
  10. Robert Cartman Ez meg a másik, hogy ez egy kis szar, nem egy atomerőmű szimulátor ...

    VálaszTörlés