2013. március 17., vasárnap

Újra összelőttem egy Eclipse-et PHP fejlesztéshez.

Újra összelőttem egy Eclipse-et PHP fejlesztéshez. Annak idején próbálkoztam ezzel már egyszer, de mindenféle gond volt vele, és végül visszatértem a text editoros szerkesztéshez. Most újra kipróbáltam. Van néhány nagyon idegesítő alapbeállítás, de kicsit finomhangolni kell, és akkor nagyon kényelmes tud lenni. Most az oldalak xampp-ban futnak, a PHP fájlokat xdebug-on keresztül lehet debug-olni. Például egy WordPress template-ben elhelyezett brakepoint-al nagyon szépen lehet látni a hívási láncot, és a változókat, és szépen látszik az egész rendszer működése. Telepítettem Chrome DevTools-t is, amivel a JavaScript-eket is Eclipse-ben lehet debugolni, így egy helyen látszik, hogy mit csinál a kliens oldali angularjs rész, és mit csinál a szerver oldali PHP. Az Eclipse-ben beépített Git támogatás van, van Mylyn GitHub integráció, és egy rakás alternatív tool. Java-s fejlesztésekhez eddig is Eclipse-et használtam, Python-hoz és C++-hoz is ideálisnak bizonyult, és most talán a PHP-s fejlesztések esetén is megmaradok ennél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése