2013. április 25., csütörtök

Nekem évre pontosan belőtte a koromat, asszonynál 1 évet tévedett, szóval vallóban működik a dolog.

Nekem évre pontosan belőtte a koromat, asszonynál 1 évet tévedett, szóval vallóban működik a dolog. A mellett, hogy érdekes, fel lehet használni pl. arra, hogy a weboldal elemezgeti az oldalon a kattintásokat, és ennek megfelelően nyom korcsoportra jellemző reklámokat. Pl. a megjelenő Google hirdetések tartalmának optimalizálására is lehetne használni. Nem tűnik olyan nagy dolognak, de ha valaki olyan mennyiségben reklámoz, mint a Google, ott 1% hatékonyságnövekedés is dollármilliókat jelenthet. Én a helyükben lecsapnék rá.

http://www.origo.hu/techbazis/20130425-nehany-egerkattintasbol-kitalalja-a-korunkat-egy-weboldal.html
http://www.origo.hu/techbazis/20130425-nehany-egerkattintasbol-kitalalja-a-korunkat-egy-weboldal.html

28 megjegyzés:

  1. Kipróbálnám, de Hiba: 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET)
    Gondolom nem bírta a hirtelen népszerűséget a szerver :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, néha refresh-elgetni kell, és akkor megy tovább.

    VálaszTörlés
  3. Remek. Ha 10 évvel idősebbnek értékelt, az jó jel? ;)

    VálaszTörlés
  4. Itt már küzdöttünk vele tegnap. Nem túl könnyű elérni az oldalt.

    https://plus.google.com/114663850505626848706/posts/VEbC3mrdHYz

    Nekem az az érzésem, hogy hasra ír egy 30 +- 5 évet, aztán, aki annyi annak eltalálta. Nekem pont 30-at mondott, ami, hát hogy úgy mondjam, nem valami pontos becslés :-)

    VálaszTörlés
  5. lehet, hogy random kiír 30 +/-5 évet, és igazából az benne a trükk, hogy a 30 +/-5 éves embereket érdekli az oldal 90%-ban, ezért jó a becslés az esetek nagy részében :)

    VálaszTörlés
  6. Néha tippel egy nagyot, hogy ne lógjon ki a lóláb. :) Plusz már tudjuk hány éves vagy. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is erre gondolok. Vagy egy másik eset, hogy nem feltételezi, hogy egy korombéli ember látott már egeret, és azt várná el, hogy jó lassan, remegve célozgassak a körökre. De ez azért lenne furcsa, mert nekem nincs különösebben jó egerem, mert nem csinálok semmi olyat (grafikai munka, játék), amihez pontos és gyors egér kéne.

    VálaszTörlés
  8. Horváth Gyula Akkor már rólad is tudjuk, hogy 100 éves vagy. :)

    VálaszTörlés
  9. Gyula Blanka Okosan és megfontoltan mozgattad az egeret, ezért vélt 43 évesnek .-)

    VálaszTörlés
  10. Nem kell ezt komolyan venni, kb olyan játék, mint ami a tévében szokott menni régebben a zépluszon vagy ilyesmi csatornán, hogy elküldték esemesben a tinik, hogy Eszter+Kornél és kiírták, hogy 61% (biztos láttatok ilyet)

    VálaszTörlés
  11. Laszlo Fazekas Nem mondtam meg sehol a koromat a neten, de egy-két történetből (dolgoztam már a 80-as években) lehet sejteni, hogy nem most fogok érettségizni :-)

    A 100-ért viszont még keményen meg kell dolgoznom .-)

    VálaszTörlés
  12. Én akkor születtem. :) Márhogy 80-ban ...

    VálaszTörlés
  13. Gyula Blanka Tévében nem láttam ilyet, de remélem nem nézek ki úgy, mint aki komolyan veszi a játékot. Bár 30-nak lenni talán nem lenne ellenemre. A gyerekeim biztos röhögnének erősen :-)

    VálaszTörlés
  14. Laszlo Fazekas Igen, hallottam róla, hogy vannak olyanok akik akkor születtek, de eddig azt hittem ez csak amolyan urban legend :-)

    VálaszTörlés
  15. Laszlo Fazekas most már azt is tudjuk, hogy te hány éves vagy, kb annyi, mint én ;)
    Horváth Gyula A profilképed alapján kb 8-nak nézel ki :)

    VálaszTörlés
  16. Melyik alapján? Amelyiken pulyka, vagy amelyikben kutya alakban jelenek meg? Tudod, nekünk alakváltóknak nem egyszerű ez a profilkép dolog.

    VálaszTörlés
  17. A pulyka alapján. A kutya alapján meg 80. Így mondjuk ki lehet nagyjából átlagolni :)

    VálaszTörlés
  18. Pedig már azt hittem profi vagy kutyákban, Csati tényleg olyan 8 lehet a képen.

    VálaszTörlés
  19. -6-ot adott nekem. Most ezt technikailag (mennyire ért a számítógéphez, milyen gyakran ül ott) érti, vagy hogy?

    VálaszTörlés
  20. piha! :)
    https://www.google.com/settings/u/0/ads/?hl=en

    (az aktívan használt böngésződből nézd, ahol nincs adblocker)

    VálaszTörlés
  21. Ügyes. Mondjuk valóban hülyeség azt gondolni, hogy ezt nem találták már ki Google-nél. Gondolom amit lehet, már megcsináltak ebben a témában.

    VálaszTörlés
  22. még azért sokminden van hátra :)
    pl location-nel lehet éredekes dolgokat csinálni
    Google Now nagyon ütős cuccokat tud

    VálaszTörlés
  23. ja, tom, és ha az egész a szemüvegedben lesz, helyfüggő adatok, hangvezérlés ...

    VálaszTörlés
  24. A koromat én adtam meg, a nememet is. 
    Tudja még a youtube használatot (összekötöttem a fiókommal), és hogy a jazz érdekel, ami a youtube alapján nem nagy ügy.

    Az érdeklődésemnél általános, és teljesen téves dolgokat ad fel, lényegében semmit nem tud rólam.

    VálaszTörlés