2013. május 15., szerda

Kipróbáltam már minden emlékeztető módszert, Thunderbird naptár, Google Calendar, Win7-es sticky notes, stb.

Kipróbáltam már minden emlékeztető módszert, Thunderbird naptár, Google Calendar, Win7-es sticky notes, stb. De mindig ösztönösen elnyomkodok minden felugró ablakot, és tudat alatt kiiktatok minden figyelmeztetést. Gondolom ez a bannervakság része. Aztán pár napja megtaláltam az üdvözítő megoldást. Most tele van ragasztva post-itel a notebookom. :)

Szerencsére nagy batár billentyűzete van a nagy kijelző miatt, és a touchpad mellett van egy nagy üres hely, amit teleragasztgathatok ...

2 megjegyzés:

  1. Vigyázz! Még a végén füzetbe fogsz jegyzetelni.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy a Stickies-nél be tudod állítani, hogy még egy okézás kelljen a lezáráshoz. Ez nekem is fontos, nehogy egy feladatot véletlenül okézzak le. Meg nekem a jobbra húzott tálca alatt nagyon jól elvannak, amiket folyamatosan látni akarok.

    VálaszTörlés