2013. június 2., vasárnap

Ha ezeknek az eszközöknek az ára a notebook-ok közelébe csökken, úgy szerintem pillanatok alatt le fogják tarolni a...

Ha ezeknek az eszközöknek az ára a notebook-ok közelébe csökken, úgy szerintem pillanatok alatt le fogják tarolni a tablet piacot, és ez nem is annyira a hardver gyártóknak lesz jó hír, hanem a M$-nak, ugyanis ezzel együtt szerintem a desktopok után piacvezető lehet a tablet piacon is. Úgy gondolom, hogy ha a jövőből visszatekintünk majd, a jelenlegi iPad/Android tabletek csak amolyan kitérő lesznek a tabletek történetében. Nem vagyok M$ rajongó, de ez tűnik logikusnak. 

Originally shared by Androbit techmagazin
http://androbit.org/news.php?readmore=3540&title=acer_aspire_r7___a_notebookok_jovoje

7 megjegyzés:

  1. Ez szerintem még pont a notebooknak kevés, tabletnek drága kategória, és androidos is, ha jól látom. Amiben én fantáziát látok, azok a notebook árban (150-200) kapható, notebook teljesítményű Win-es tabletek. Csak ezek még kb. 2x ennyiért futnak. De ugye Moore tv., stb. 1-2 év, és meglesz.

    VálaszTörlés
  2. Csak azért mert érintőképernyő és Windows, véleményem szerint kevés.
    Ott van a netbookok példája, azok se jöttek be pedig azzal még dolgozni is lehetett én személy szerint nem látok ebben semmiféle újdonságot, plusz ugye az androidos kütyük is fejlődni fognak, lásd Nvidia Tegra, jönnek az új ARM és Qualcomm procik, egyre több kütyübe kerül SSD, szóval Moore itt is működik.
    Aztán a fene se tudja mire lesz vevő a piac :)

    VálaszTörlés
  3. pedig nagyon nyomták a legutóbbi szinkronos Arrow részben... kapott vagy 2 percet tisztán

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a szokás nagy úr, és az emberek nagy része megszokta desktopon a Win-t, és ha tabletre vált, ott is azt akarja majd használni. És ha nem lesz az árban nagy különbség, inkább Win-est fognak venni, mint mondjuk Androidos tabletet. Még akkor is, ha amúgy egy Android tablet elég lenne, mert hátha kelleni fog a Win, meg amúgy is megszokta. Én is Win-est vennék, mert Androidon nem lehet mondjuk Eclipse-et futtatni. Egy Linuxos tablet már talán, de eddig akárhányszor próbáltam Linuxra áttérni, mindig közbejött valami. Nem volt hozzá driver, ez nem úgy ment, az nem úgy ment, stb Egy sima végfelhasználó pedig amúgy is frászt kap, ha nem Win-t raksz elé.

    VálaszTörlés
  5. Nem pont erre az eszközre vonatkozik (bár akár erre is), de már régen gondolkodom azon, hogy nem lehet annyira balfasz több ezer ember, ennyi pénzzel, ilyen hagyományokkal, ennyi külső szoftverrel, fejlesztővel, ennyi tapasztalattal és userrel a háta mögött, hogy egyszerűen biztos legyen, hogy az MS bukta a mobil piacot, és kész.
    Én ezt egyszerűen kizártnak tartom.
    Úgyhogy akár ez is lehet ami megtöri az eddigi bámulatos balfaszságspirált.
    Bár ezt éppen Linuxról írom ... :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a tablet piacot ezzel visszaszerzik. A mobil piac már kétségesebb, bár ott is látok egy esélyt. Ha bejönnének ezek a dokkolható telefonok, amiket monitorral és billentyűzettel desktop pc-ként lehetne használni, és mindez a jó áras kategóriában, akkor az ilyen eszközök szerintem kiszorítanák a jelenlegi telefonok egy jó részét, és az M$ nek csinálnának piacot. De ez persze nem jelenti, hogy a M$ kevésbé lenne balfasz. Egyszerűen csak baromi nagy előnyre tettek szert desktop piacon, és ezt tudnák érvényesíteni. Tehát ez csak úgy "történne velük", mert amit "csinálnak", az balfaszkodás. Az ARM-os ág sem tűnik életképesnek. Szerintem az RT, de még a WinPhone is mint oprenszer el fog tűnni a süllyesztőben. Bizonyos feature-öket magába olvaszt majd a "desktop" Windows, ami fut majd tableten, meg dokkolható telefonon is, de minden esetben x86-os architektúrán. Az ARM-os Windows a felhasználónak ugyanolyan "Linux" vagy "Android". Nincsenek rá alkalmazások, sőt, jobban nincsenek, mint Linuxra, vagy Androidra.

    Ami ezt az egészet megtörheti szerintem, hogy mire eljön ezeknek az eszközöknek az ideje, az embereket sikerül átszoktatni a Linux alapú platformokra, és már nem fogják igényelni a Windowst.

    VálaszTörlés
  7. Egyetértek. A balfaszoskodást úgy értettem, hogy még az előnyüket sem tudják kihasználni, amúgy persze hogy azok, a mobilt meg úgy egyben gondoltam, tehát ami mozdítható :), de igen a telefont azt úgy tűnik már tényleg bukták.

    Amúgy szerintem az emberek simán megszokják a különböző rendszerekkel való együttélést, akkor is ha teljesen különféleképp néznek ki, és kell őket kezelni.
    Nem akarja senki a biciklin becsatolni a biztonsági övet, a buszon állítani az ülésen, vagy az autójában megnyomni a leszállásjelzőt, mert tudja, hogy más funkcióra más rendszert használ, és minden jól van úgy ahogy van.

    VálaszTörlés