2013. július 31., szerda

Ezzel szemben szerintem más gyártók reális áron árult hasonló hardverei jól mennek, vagy jól fognak menni.

Ezzel szemben szerintem más gyártók reális áron árult hasonló hardverei jól mennek, vagy jól fognak menni. A Windows RT meg szerintem már akkor bukásra volt ítélve, mikor elkezdtek vele foglalkozni. A M$-nak hihetetlen nagy előnye van az x86-os architektúrákon. A helyett, hogy mindenfélével töketlenkednek, abba kellene erőt fektetniük, amiben jók, a (x86-os) Windows-ba. 

http://hvg.hu/tudomany/20130731_hatalmas_bukas_a_microsoft_tablagepe
http://hvg.hu/tudomany/20130731_hatalmas_bukas_a_microsoft_tablagepe

5 megjegyzés:

  1. Azért kellett buknia, mert ez a gép egy hazugság. Nem Windows, a bevett márkanevet akarták rácsempészni, eleinte talán átt is vertek sok embert, mert azt hitték Windowst kapnak a tabletre. Hát nem, egy új platformot kaptak, amire szinte semmi sincs + a telefonon jó, de számítógépen hatalmasat bukott, közutálatnak örvendő csempéket. Mindezt a konkurenciánál drágábban.
    Nem meglepő, hogy nem jött be.

    VálaszTörlés
  2. Ja, kb. ez a lényeg, ez nem Windows. Én M$ helyében nem gyártanék eleve hardvert, viszont kiélezném az x86-os meglévő, VALÓDI windows-t PC mellett tabletre, és telefonra is. És ilyen dokkolható PC-fonokra koncentrálnék, amit az Ubuntu is akar. Annyi, hogy telefonhoz lenne a meglévő eszközökhöz kijelzőre szabott pici felület, de ugyanaz a Word futna, vagy a Paint, vagy akármi.

    VálaszTörlés
  3. A csempékkel, illetve a Metro UI (így hívják?) is az a baj, hogy nem Windows. A Windows azon túl, hogy márkanév, jelent egy többablakos kezelőfelületet is, ezt egy másikra ezen a néven lecserélni nem szerencsés. Meg szerintem a telefon sem számítógép, eleve az az ötlet, hogy ugyanaz a felület fusson rajtuk hülyeség. De ez privát vélemény, lehet hogy a MS más igényeket lát a sok millió visszajelzés alapján. Bár most nem mondhatni, hogy nagyon elkapták volna a felhasználói hangulatot :-)

    VálaszTörlés
  4. Igazatok van, mert egyetértek. :)

    VálaszTörlés
  5. Meg mert nagyon okosak vagyunk. Én például magamhoz fogható okos emberrel még nem találkoztam. Ráadásul mindenhez értek.

    VálaszTörlés