2013. július 13., szombat

Volt itt egy jó komment:

Volt itt egy jó komment:

"Szerintem az, hogy a nemszeretem területeken való áthaladásra fejújranövesztés után gyosabban betaníthatók, ennek lehet oka nem csak az, hogy valamennyi információt a fejvesztés ellenére megőriztek, hanem az is, hogy még azt is elfelejtették, hogy nagyon nem szeretik a nemszeretem területeket és tanítás esetén csak lassan legyenek hajlandók áttérni az új szokásra."

Nem tudom, csináltak-e olyan kísérletet, ahol egy nem betanított féreg fejét vágják le, és azt nézik, hogy ugyanolyan nehéz-e betanítani. Ha ezt kihagyták publikálás előtt, az szerintem nagy hiba.

(Ivan Raszl láttam, te is beposztoltad a cikket, hátha neked is érdekes.) 

http://ipon.hu/hir/fejevel_egyutt_emlekeit_is_ujranovesztheti_az_orvenyfergek_egy_csoportja/25987
http://ipon.hu/hir/fejevel_egyutt_emlekeit_is_ujranovesztheti_az_orvenyfergek_egy_csoportja/25987

1 megjegyzés:

  1. Igen, szerintem is ez lehetne a kovetkezo logikus lepes a kutatasban. Az 'epigenetics' embereknel is hatalmas merheto valtozast hoz.

    VálaszTörlés