2013. augusztus 12., hétfő

Sok helyen nagyon lehúzták, úgyhogy úgy ültem neki, hogy nem lesz egy nagy eresztés.

Sok helyen nagyon lehúzták, úgyhogy úgy ültem neki, hogy nem lesz egy nagy eresztés. Ennek ellenére szerintem nem olyan rossz. Maga az alapötlet szerintem kifejezetten jó, csak elviszik aztán elviszik ebbe a tinis nyáladzós irányba. Pedig egész jól össze lehetett volna hozni ezt, mondjuk "A jó szándékú paraziták erkölcsi dilemmái" címmel ...

Filmajánló 

http://www.port.hu/a_burok_the_host/pls/w/films.film_page?i_film_id=132921
http://www.port.hu/a_burok_the_host/pls/w/films.film_page?i_film_id=132921

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem az volt a bajom vele, hogy nyálas, hanem, hogy állandóan magával beszél. Ehhez nem kellett volna a földönkívüli felhajtás, elég lett volna betenni egy skizofrén csajt. Adott volt egy nagyon jó téma, amiből semmit nem hoztak ki.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez a skizofrén dolog nekem is végigfutott az agyamon. Engem mondjuk ez annyira nem zavart, bár meg lehetett volna oldani jobban. Pl. az Álomcsapdában nekem tetszett a kicsit elborult hangulata annak, ahogy a megszállt ürge próbálta rejtegetni az emlékeit.

    VálaszTörlés