2013. szeptember 1., vasárnap

Eddig a legjobb zombifilm, amit láttam.

Eddig a legjobb zombifilm, amit láttam. Pedig valójában csak egy nyálas szerelmi történet, de akkor is. Amíg a legtöbb zombifilmben csak irtják szegényeket, addig itt a főszereplő éppen egy szerelmes zombi. Elsőre olvasva sehogy nem jön össze a dolog, pedig hát a zombi is csak ember ... :)

Filmajánló 

http://www.port.hu/eleven_testek_warm_bodies/pls/w/films.film_page?i_film_id=130159
http://www.port.hu/eleven_testek_warm_bodies/pls/w/films.film_page?i_film_id=130159

6 megjegyzés:

  1. Pedig elég gáz ez a történet, elvégre a zombik, ahogy eddig leírták őket, esélytelen, hogy szerelmesek legyenek. :D

    VálaszTörlés
  2. Hogy van az, hogy az összes filmajánlót azután írod meg, hogy kijön ncore-on/bithumenen? :) #trollolo

    VálaszTörlés
  3. Azért az eleven testek rég kint van már nCore-on XD

    VálaszTörlés
  4. Najó, én is kb egy hónapja láttam :)

    VálaszTörlés
  5. Illés Vadász Eddig emésztem őket. :)

    VálaszTörlés