2014. január 8., szerda

Ez nagyon jó irány.

Ez nagyon jó irány. Online lehet játszani. Nem kell izmos hardver, mert a szerver renderel (ha jól értem), elég nehéz így lopni a játékokat, tehát fizetni fognak érte a userek. Ráadásul tényleg milyen jó felhasználása ez az okos TV-nek. Eddig ugye a konzolt csatlakoztatta az ember a TV-re, de azóta a TV okos lett, a konzol meg megy a felhőbe. Szerintem ez lesz a jövő ...

http://www.origo.hu/techbazis/internet/20140108-mar-konzol-sem-kell-a-playstation-jatekokhoz.html
http://www.origo.hu/techbazis/internet/20140108-mar-konzol-sem-kell-a-playstation-jatekokhoz.html

13 megjegyzés:

  1. Én miért nem követlek? Mostmár de ... :)

    VálaszTörlés
  2. Az OnLive nem ezt csinalja mar evek ota?

    VálaszTörlés
  3. De ezt csinálta, csak tönkrement asszem 2 éve már.

    VálaszTörlés
  4. Robert Cartman Nem... Én pár napja még játszottam vele tableten...

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy nem újkeletű a dolog. Engem igazándiból a feeling fogott meg. Nézed a TV-t, sehol semmi. Átkapcsolsz, keresel valami játékot, és játszol.

    VálaszTörlés
  6. Balazs Nadasdi Jééé o.O 
    Esküszöm én emléxek hogy csődbe ment :D Akkor lehet csak majdnem csődbe ment és annak a hírére emléxek? Öregszem :/

    VálaszTörlés
  7. Robert Cartman Nem csak te tudtad úgy, hogy tönkrementek, hanem én is :D

    VálaszTörlés
  8. De él :) És android-ra is van, ami nekem a legkényelmesebb. Tableten legalábbis az.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.onlive.client

    VálaszTörlés
  9. Biztos netfüggő, de fél éve még sok fórumon olvastam, hogy nagy a késés.

    VálaszTörlés
  10. Hát ja, ennek ez a nagy rákfenéje, hogy ha rossz minőségű a netkapcsolatod, akkor működésképtelen a dolog. De talán ez manapság egyre kevésbé gond.

    VálaszTörlés