2014. január 13., hétfő

Ezt én is észrevettem, hogy ha sokat telefonálok, megfájdul a fejem ott, ahová a telefon tartom, és asszony is...

Ezt én is észrevettem, hogy ha sokat telefonálok, megfájdul a fejem ott, ahová a telefon tartom, és asszony is ugyanerre panaszkodott, pedig nem mondtam neki. Egy időben Bluetooth-al foglalkoztam, és ugyanazt vettem észre, hogy mikor intenzíven scannelem a környezetet, megfájdul a fejem. És nem véletlen volt, mert többször is pont akkor kezdett fájni. Mondtam haveromnak, akivel a projekten dolgoztunk, és ő is ugyanazt tapasztalta. Nem mondom, hogy egyértelműen agydaganatot okoz, de hogy semmi káros hatása nincs, az a fentiek alapján biztos hogy nem igaz. 

Originally shared by Sancho Vi At

Az idegsebészek határozott mobiltelefonveszély figyelmeztetése.


#bzmg
http://www.youtube.com/watch?v=QJa3w3WYbtI&feature=share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése