2014. április 6., vasárnap

Kicsit nehéz elhinni, hogy így lehet befolyásolni valakit, de azt sem hiszem, hogy a Vágó aprópénzért eladná magát,...

Kicsit nehéz elhinni, hogy így lehet befolyásolni valakit, de azt sem hiszem, hogy a Vágó aprópénzért eladná magát, tehát még mindig ez a legjobb válasz. Viszont ha működik, akkor nagyon durva, hogy így befolyásolni lehet embereket, és hogy ezt mi mindenre fel lehet használni ...

Sikerül-e Danny Blue-nak meggyőznie Vágó Istvánt?!
https://www.youtube.com/watch?v=5mqhbu8MsKk

12 megjegyzés:

  1. Tényleg durva. Vágóról én is utolsóként feltételezném, hogy eladja magát, szóval nem is tudom... 
    Volt régebben egy olyan, hogy a moziban egy film közben tizedmásodpercre bevágtak egy-egy képkockát, amin valami sós kaja vagy mi volt és a film után mindenki ment kólát venni a büfébe állítólag. Talán tényleg működik ez a hatás. Ha igen, ki kellene vizsgálni, megismételt kísérletekkel igazolni, stb. 
    Mindenesetre ijesztő.

    VálaszTörlés
  2. Ja, erről én is. Meg hogy Hitler a filmekbe olyan képkockákat helyeztetett el, ahol Zsidók és a patkányok szerepeltek egymás után, hogy ezzel keltsen gyűlöletet. Ez már valóban az ijesztő oldala.

    Ami nekem még furcsa, hogy tegyük fel működik valamennyire a dolog. Ez ennyire megbízható lenne, hogy a csávó ezt így ország világ szeme láttára be meri vállalni? Mert ugye ha nem 100%-os a módszer, és valami másra gondol az alany, az baromi nagy ciki. Ez az amit nehéz elhinni, hogy ilyen esetben biztosan (!) arra fog gondolni, amit te akarsz. És ez az ami még ijesztőbb, ha így van.

    VálaszTörlés
  3. Főleg így választások idején...

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, hát én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Ha ezt valaki velem is megcsinálja és működik akkor elhiszem :) a hitleres dolog meg a mozis is igaz, ezért nem szabad TVt nézni :) milyen fasza lenne így tanulni, benyomod a tananyagot és akaratlanul megmarad az info, mint az intersec chuck fejeben :)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom, hány éves lehetsz de régebben a mozikban alkalmazták a villámreklámokat és működtek és ezért be is tiltották őket! Az volt a lényege, hogy egy pillanatra filmközben bevillantottak egy Coca Cola üveget amit nem vettél észre csak az agyadba rögzült és azonnal elkezdted kívánni a kólát. 10 perc múlva csináltak egy szünetet film közben és az emberek megrohamozták a büfét és vették a Cólát. De ezt hamburgerrel is csinálták meg sok minden mással is! Sőt az otthonukba tévézőkkel is csinálták ezt régebben!

    VálaszTörlés
  6. Én ennek utánanéztem azóta, mármint a bevágott reklámoknak, és kiderült, hogy valszeg soha nem volt ilyen, csak hoax a story.

    VálaszTörlés
  7. Robert Cartman
     Csak valószínűleg városi legenda . Egyébként kólával ismerem.

    VálaszTörlés
  8. Robert Cartman Ezt nem kell már igazolni, rengeteg tesztet elvégeztek, bebizonyították már rég csak titokban tartják mert hatásos fegyver.

    VálaszTörlés
  9. bizonyos feltételek mellett működik ez a küszöb alatti üzenet, ha az illető számára ez fontos vagy releváns (pl. szomjas). meg a titokban tartás helyett inkább azt lehetne mondani, hogy etikátlan az embereket így befolyásolni és ezért "titkos". utána felmerülhet a kérdés, hogy védi magát az ember egy ilyen üzenettel szemben, ha tudattalanul zajlik a folyamat?

    VálaszTörlés
  10. PrimeTime Nem túl jól tartják titokban... :D

    VálaszTörlés
  11. PrimeTime Nem túl jól tartják titokban... :D

    VálaszTörlés