2014. április 18., péntek

Tabletnek drágálnám (nem drága, csak én nem adnék ki ennyit egy tabletért), de ahhoz képest, hogy egy Win-es...

Tabletnek drágálnám (nem drága, csak én nem adnék ki ennyit egy tabletért), de ahhoz képest, hogy egy Win-es notebook, tök jó árban van. Átlag usernek szerintem ideális egy ilyen. 

http://www.hwsw.hu/hirek/51378/asus-transformer-t100-kiprobaltuk-hibrid-notebook-netbook-tablet-windows-8-1.html
http://www.hwsw.hu/hirek/51378/asus-transformer-t100-kiprobaltuk-hibrid-notebook-netbook-tablet-windows-8-1.html

12 megjegyzés:

  1. Nekem ez a netbook méret soha nem jött be. Számomra használhatatlan.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a méret egyben az előnye és a hátránya is. Szerintem amúgy a megoldás az lesz majd, amikor elterjednek ezek a szemüveg méretű 3D kijelzők. Lesz egy izmos mobil a zsebedben, egy ilyen kijelzővel pedig a teljes látótered lehet majd a kijelző. Így egyszerre lehet nagyon kicsi (és izmos) az eszköz, és hatalmas a kijelző.

    VálaszTörlés
  3. Ár/érték arányban nekem bejön. De tényleg kicsi a kijelzője.

    VálaszTörlés
  4. Ha meg tud hajtani egy külső monitort/TV-t, akkor az sem feltétlen gond.

    VálaszTörlés
  5. Molnár Péter ha nincs, akkor még mindig megérheti a plusz beruházás, cserébe több dologra is alkalmas a kütyü.

    Ugyanez volt a konklúzióm a kezem alatt átment Sony VAIO Fit 13a kapcsán is. Nagyon jó többcélú gép, egy monitorral kiegészítve teljesértékű munkaállomás gyakorlatilag. Csak annak az ára kissé borsos, ahhoz képest ez a masina kifejezetten elérhető.

    VálaszTörlés
  6. Attila Csongor Kiss ez felhasználótól függ. Nekem például tökéletes lenne ez a méret a mindennapokra, hiszen a filmezéshez csak rá kellene kötni egy HDMI kábellel a tévére. A kis netbookkal csináltam ezt egy darabig.

    Viszont ez esetben sokkal kényelmesebb egy 15-ös laptop, legalábbis nekem. Egyrészt nem kell a kábellel kínlódni, másrészt ekkora kijelzőn nekem kielégítő élmény filmet nézni. Azt hozzáteszem, hogy sehova sem kell gépet hurcolásznom magammal. Mondhatni, otthoni felhasználó vagyok.

    Persze van akinek napi szinten mozgatnia kell a gépet, annak tökéletes az általad vázolt megoldás egy plusz monitorral.

    VálaszTörlés
  7. Molnár Péter igen, ez a lényeg, az eltérő igényeknek az eltérő, sokszínű eszközök tudnak megfelelni.

    Én sem hiszek benne, hogy valamelyik kategória egyeduralkodó lehetne, eltüntetve a többit. Max az arányok változnak folyamatosan.

    VálaszTörlés
  8. Ez egy nagyon jó gép, csak ajánlani tudom, nem hibátlan de messze veri az androidos táblákat sebességben és produktivitásban pedig van olyanom is.

    VálaszTörlés
  9. Ügyfél nemrég áradozott róla, imádja. Két leglényegesebb szempontja a kicsi méret és a teljesértékű Windows volt. Másodsorban az akkuidő, érintőképernyő.

    VálaszTörlés
  10. Pontosan! Én Visual Studio 2013-at futtatok rajta, erős gép és nagyon gyors, a legjobb amit én eddig használtam, a dokkoló minősége gyenge csak, de ezért olcsó...

    VálaszTörlés