2014. május 27., kedd

Egy érdekes interjú az nCore üzemeltetőivel.

Egy érdekes interjú az nCore üzemeltetőivel. Az én véleményem szerint az ilyen oldalak nem az Internet árnyékos oldala. Sokkal inkább hiánypótló, ami egy hatalmas piaci résre mutat rá. Egyszerűen sok itt megtalálható tartalmat nem lehet máshol, vagy nem reális áron lehet csak elérni. Ha ezek a tartalmak reális áron, megfelelő modellben elérhetőek lennének, akkor nem lenne szükség ezekre az oldalakra. És kb. ezt nyilatkozták az üzemeltetők is. E mellett sok olyan tartalom is van, ami egész egyszerűen máshogy nem is igazán elérhető. Pl. régebbi filmek, esetleg könyvek. Ilyen esetben a torrent már már jótékony értékmegőrzésnek számít. Én kifejezetten kötelezővé tenném, hogy bizonyos idő után a tartalmak kerüljenek fel valahová, ahonnan bárki elérheti, így megőrizve azokat.   

http://index.hu/tech/2014/05/27/ncore/
http://index.hu/tech/2014/05/27/ncore

1 megjegyzés:

  1. Azért a DVD még mindig macera az online letöltéshez képest. Szerintem olyan kb. 100 Ft az a lélektani határ, amit szívesen kiadna az ember, ha online le lehetne tölteni filmeket. Esetleg valami időarányos árazás az alapján, hogy milyen régi a film. De lehetne amolyan interaktív TV-ként is árulni tartalmat úgy, hogy opcionálisan reklámokat helyeznek el benne. Az ilyen megoldások szerintem szükségtelenné tehetnék a torrentet. Én amúgy mostanában olyan műsorokat töltök leginkább, ami Discovery Science-en megy. Ott még reklám sincs, a csatorna elő van fizetve, csak épp amikor van a műsor, nem tudom megnézni. Tehát ezzel igazán nem rövidítek meg senkit (fel is vehetném a TV-ből), de máshol ezeket nem tudom elérni, és nincs mivel felvenni. Ilyen is sok van szerintem.

    VálaszTörlés