2014. június 18., szerda

Nagyon vontatott romantikus ömlengés, de ennek ellenére a jövőképe tetszett, illetve a karakterfejlődés (vagy hogy...

Nagyon vontatott romantikus ömlengés, de ennek ellenére a jövőképe tetszett, illetve a karakterfejlődés (vagy hogy lehet ezt nevezni egy MI-nél), ahol az elején még az MI az alacsonyabb rendű, akinek még teste sincs, a végére pedig már ő kerül fölénybe, mintegy amolyan isteni entitás. Szóval lényeg, hogy mindenki készüljön fel rá, hogy ez egy romantikus dráma, de ha bírja, azért szerintem érdemes megnézni, mert van benne pár elgondolkodtató motívum.

Filmajánló 

http://www.port.hu/a_no_her/pls/w/films.film_page?i_film_id=147837
http://www.port.hu/a_no_her/pls/w/films.film_page?i_film_id=147837

2 megjegyzés:

  1. Alig jöttem rá, hogy a Her-ről van szó :)
    Nekem sokkal jobban tetszett, mint neked.

    VálaszTörlés
  2. A téma jó volt, de nekem kicsit túl volt romantikázva. Asszony kifejezetten szenvedett tőle, mert őt annyira nem villanyozta fel a sci-fi vonal, mint engem. Nekem az ellenpontozta a vontatottságot meg a romantikát.

    VálaszTörlés