2014. július 29., kedd

Valamikor nagyon régen egy lomtalanítás alkalmával találtam nagymamámnál egy régi bűvész füzetet.

Valamikor nagyon régen egy lomtalanítás alkalmával találtam nagymamámnál egy régi bűvész füzetet. Valami 20 fillér volt asszem az ára, és nagyon rongyos volt már, szóval jó pár évtizedes lehetett már. Ott írtak egy trükkről, ahol a bűvész csak úgy eltűnik a semmibe, és valami ferde tükörről volt szó, ami a színpadon van felállítva. Akkor nem annyira tudtam elképzelni, hogy hogy működhet, most már értem. Ez a hologramosdi mostanában jött divatba. Tényleg jól néz ki, legalábbis videók alapján, mert élőben nem láttam még. Az ember ha meghallja, hogy hologram, azt gondolja, ez valami nagy forradalmi technológia, pedig már vagy 100 éves. 

Holographic Projection Pepper Ghost setup with Christie projectors
https://www.youtube.com/watch?v=r27wrQOgawo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése