2014. augusztus 22., péntek

Ilyesmin én is gondolkodtam, hogy kellene egy browser plugin, ami minden bejegyzésből kiragad 1-2 mondatot, és...

Ilyesmin én is gondolkodtam, hogy kellene egy browser plugin, ami minden bejegyzésből kiragad 1-2 mondatot, és rákeres Google-ben a mondatra, és a hoax szóra. Ez általában első helyen dobja a hoax leleplező oldalakat. Ez alapján be lehetne jelölni a hoax-okat. Persze a felismert hoax-okat lehet cache-elni, stb. Amúgy ez is egyre időszerűbb, ez is egyfajta spam, és kezdi ellepni a FB-ot.

http://hvg.hu/tudomany/20140822_ujitas_a_facebookon_szatirikus_hirek
http://hvg.hu/tudomany/20140822_ujitas_a_facebookon_szatirikus_hirek

8 megjegyzés:

  1. Melyik hírt nem szabad elhinni.....kinek? ki a megállapítóember? Ki az, akinek vakon hiszem: nem hihetem el, amit éppen olvasok? Én nem kérem ezt a segítséget. Fáradok vele, utánajárok, és eldöntöm, hogy kinek hiszek, kinek nem.

    VálaszTörlés
  2. Ez a kormánynak lesz nagy segítség. Ők szoktak a Hírcsárdától helyreigazítást kérni.

    VálaszTörlés
  3. Ez csak egy jelölés a hír mellett, hogy valószínűleg hoax. Ettől még nem biztos hogy az, de az ember tudja, hogy érdemes utánanézni. Erről szól csak a dolog, nem arról, hogy megmondják mi igaz, és mi nem.

    VálaszTörlés
  4. Ha lesz olyan sikeres, mint az, ahogy eldönti, melyik hírt szeretném látni, melyik ismerősöm posztja fontosabb nekem, akkor bizony parádésan fog ez is működni. :)

    VálaszTörlés
  5. Hasznos lesz mikor egy chemtrailes "cikk" mellett megjelenik a hoaxság. Nekem már le vannak az ilyen emberek tiltva, úgyhogy mindegy, aki meg vevő rá, aszerint meg majd a Facebook is benne lesz a permetezés buliban.

    VálaszTörlés
  6. Ehh, lőttek a tisztasónak, parlagfűzabálásnak, chemtrailsnek, oltásellenességnek?

    VálaszTörlés
  7. Komolyabb politikai témákban várhatóan megjelennek majd azok a content farmok, amik az ellenfél kijelentéseit kombinálják azzal hogy hoax.

    VálaszTörlés
  8. Valszeg azért nem ilyen egyszerű az algoritmusuk mint amit én leírtam, de ja, a SEO mellet biztos megjelenik majd a "Facebook hoax szűrőre optimalizálás" is.

    VálaszTörlés