2014. október 22., szerda

Talán a következő generációs Google Glass már közvetlenül a retinánkra vetíti a képet, és tökéletesen reális AR...

Talán a következő generációs Google Glass már közvetlenül a retinánkra vetíti a képet, és tökéletesen reális AR élményt fog adni ...

Pár éve én is agyaltam ilyesmin, hogy nagyon pontosan pozicionált lézerrel talán lehetne képeket vetíteni a retinára, valahogy úgy, ahogyan a CRT TV-k elektron ágyúja vetít képet a képernyőre. De persze más dolog fantáziálni erről, és más dolog meg is csinálni. :) 

http://9to5google.com/2014/10/22/sketchy-suggestion-of-different-direction-for-google-glass-as-company-invests-in-virtual-reality-startup/
http://9to5google.com/2014/10/22/sketchy-suggestion-of-different-direction-for-google-glass-as-company-invests-in-virtual-reality-startup

2 megjegyzés:

  1. Nem biztos, hogy ők lézerrel csinálják, csak én arra gondoltam anno. Lehet van erre jobb módszer. Meg nem kell olyan erős lézer. De ja, root-olni én sem root-olnám. :)

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy egész addig primitív próbálkozások lesznek ezek, míg közvetlenül nem az agyunkban fog létrejönni a kép, bár akkor már maga a "konzol" is az agyunkban lesz, illetve az agyunk számítási kapacitását fogja használni. :)

    VálaszTörlés