2014. november 24., hétfő

Egy időutazós filmben teljesen szokványosak a paradoxonok, de itt ez adja a film lényegét.

Egy időutazós filmben teljesen szokványosak a paradoxonok, de itt ez adja a film lényegét. Az egész történet egy nagy paradoxon. Sok motívum erőltetett, vagy egyszerűen hülyeség, de az alapötlet annyira fantáziadús, hogy ezeket szerintem elnézhetjük neki.
  
(Amúgy a film egy 1958-as könyv alapján készült.) 

Filmajánló 

http://www.imdb.com/title/tt2397535/
http://www.imdb.com/title/tt2397535

4 megjegyzés:

  1. Pár napja néztem meg, de nem érte meg a rászánt időt - nekem. A teljesen indokolatlan perverz / bizarr fordulat nekem nem tetszett. Nem találtam értelmét, vagy mondanivalóját a filmnek és ráadásul vontatott, unalmas volt, főleg, hogy az első félóra után már tudtam mi lesz a vége. Csak az időutazós téma miatt érdemes esetleg megnézni, de csak annak ajánlom, aki nagyon unatkozik.

    VálaszTörlés
  2. Asszonynak sem tetszett, de szerintem nem volt rossz. Az alapgondolata tetszett.

    VálaszTörlés
  3. Borzalmasan nehéz jó időutazós filmet csinálni. Igazából nem is lehet. Csak olyat, ahol ez mellékszál valami akciózáshoz.

    VálaszTörlés
  4. Az időutazás nagy kérdései
    Legjobb szerintem :)

    VálaszTörlés