2014. december 24., szerda

Tudtok ajánlani valami olcsó, de megbízható online backup szolgáltatást?

Tudtok ajánlani valami olcsó, de megbízható online backup szolgáltatást? Google Drive-ot és Dropboxot néztem, ott havi 10$ 1Tb, SkyDrive valamivel olcsóbb, de közelében van. Ezzel szemben viszont crashplan csak 5$/hó, és korlátlan, de nem tudom mennyire megbízható. Meg ugye miért fizetne az ember 10$-t, ha van feléért is jobb. Szóval ezekkel a korlátlanokkal e miatt kicsit bizalmatlan vagyok. Van valakinek valami jól bevált?

8 megjegyzés:

  1. Én is ezeken vacillálok már egy ideje. Van még a pogoplug, ami megbízható és jó árban is van, de a One drive Windows integrációja is csábító. 
    Nézegettem az owncloud-ot is, mert szerver az volna hozzá, de ott meg az adatbiztonság nem lesz soha olyan szintű, mint a fentieknél.

    VálaszTörlés
  2. Office 365 előfizetéssel végtelen tárhely jár. Ha van a rokonságban diák, akkor tud adni az ötből egy licenszet, és akkor díjmentesen megúszod.

    VálaszTörlés
  3. Nekem igazából csak arra kellene, hogy elpakoljam a családi fotókat. Az Office 365 előfizetés nem jár le, ha már nem diák a diák? Tehát nekem valami hosszú távú biztos dolog kellene.

    Igazából még azon agyalok, hogy 15-ből akár évente vehetek egy 1TB-os vinyót, amit bevágok a sarokba. Nem életbiztosítás, de nem is rossz.

    VálaszTörlés
  4. Én crashplan-t használok egy éve, eddig nem volt vele gond.

    VálaszTörlés
  5. Nagy László​-nál a pont: AWS Glacier

    VálaszTörlés
  6. Laszlo Fazekas Egy backup nem backup. ;) Ha némi biztonságos tárolást szeretnél, kell egy házi backup és egy cloud backup is, mely másik helyen van. Az O365 lejár, mikor már nem diák a diák, de addigra találsz valami más megoldást. Addig meg Windows és Android alól könnyű a mentés. Linux alól problémás.

    VálaszTörlés
  7. Nagy László A glacieren én is gondolkodtam, de 1T-ra 12$-ra jött ki egy hónap, így a Dropbox vagy a GDrive olcsóbb, és kényelmesebb. De szerver backupra lehet fogom használni, azon már agyalok egy ideje.

    Olivér Molnár Flickr-en nem publikus minden, ha ingyenes?

    VálaszTörlés
  8. Nálunk több 100G. Mondjuk az a glacier mellett szól, hogy ott annyi G-t veszel amennyi épp kell. Dropboxnál meg GDrive-nál pedig 100G felett csak terrás csomag van. Ebből a szempontból lehet mégis újraszámolom, hogy mi mennyi.

    VálaszTörlés