2015. február 14., szombat

Én is sokáig szerettem a Delphi-t, a szakközepes szakdolgozatomat is abban írtam, sőt még fősulin is ebben készült a...

Én is sokáig szerettem a Delphi-t, a szakközepes szakdolgozatomat is abban írtam, sőt még fősulin is ebben készült a TDK-s cuccunk szoftvere, és mivel az volt a diplomamunkám is, így valószínűleg még az is. Aztán kezdtem áttérni Java-ra. Érdekes volt olvasni, hogy még mindig létezik Delphi (azt hittem már rég elhalt), de már nem szívesen dolgoznék Pascal-ban. A mostani modern nyelvek felől visszatekintve elég nehézkesnek tűnik. De tanulni jó volt ...

http://prog.hu/hirek/3817/Husz+eves+szuletesnapjat+unnepli+a+Delphi.html
http://prog.hu/hirek/3817/Husz+eves+szuletesnapjat+unnepli+a+Delphi.html

4 megjegyzés:

  1. Anno mire megtanultam a Pascal-t, kihalt. Elkezdtem tanulni a Delphi-t, erre közben kihalt az is.
    A Java-ra mondták akkoriban, hogy hamarosan vége, erre az meg azóta is él és virul :D

    VálaszTörlés
  2. Robert Cartman Arról nem is beszélve, hogy mindenki szidja a JAVA-t és mégis mennyien használják XD

    VálaszTörlés
  3. A Java mint nyelv tényleg nem tökéletes, de mint környezet, jó. Cross-platform, van mindenre lib, stb.

    VálaszTörlés
  4. Pascalban írtam a szakdolim. Nézegettem a Delphit, de mondták, hogy ki fog halni, inkább C. Mondtam, hogy akkor nem leszek programozó. :D Nem is lettem, és jobban tettem. A mai nyelvek nagyrésze nem érdekelne.

    VálaszTörlés