2015. február 7., szombat

Nem tűnik rossznak, bár nekem a kedvenc feature-öm az volt, amikor egy HDMI csatlakozóval monitort kötve rá teljes...

Nem tűnik rossznak, bár nekem a kedvenc feature-öm az volt, amikor egy HDMI csatlakozóval monitort kötve rá teljes értékű Ubuntu PC-t kapott az ember, de ez szerintem azt nem tudja. Igazából az lenne már jó, ha a telefont is úgy árulnák, mint a PC-t. Egy üres hardver, amire USB-n olyan rendszert telepítek, amit akarok, és alkalom adtán cseréletem, frissíthetem a rendszert. Tudom, hogy most is húzhatok új firmware-t a telefonomra, de azért ez még inkább hekkelés, nem olyan mint mondjuk Windows-t telepíteni. Szerintem eljön még ez az idő is, csak akkor már monitoros dokkoló helyett olyan 3D szemüveg lesz, mint a Gear VR. Talán ...

http://hvg.hu/tudomany/20150207_Vegre_jovo_hettol_aruljak_a_vilag_elso_Ub
http://hvg.hu/tudomany/20150207_Vegre_jovo_hettol_aruljak_a_vilag_elso_Ub

9 megjegyzés:

  1. Az csak egy koncepció volt. De ha megcsinálták volna, az ütött volna a piacon.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem eljön az az idő is, amikor szabadon telepíthető lesz az OS a telefonra is.

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a telefon is, és az Ubuntu Phone os is csúnya. 😞 Mindeközben egy egérbe teljes oprendszert tettek, az ubuntu phone meg egy átrajzolt Android lett. A motorola atrix meg forog a sírjában. 😕

    VálaszTörlés
  4. Az még odébbnak tűnik, hogy csak így lehessen rendszert feldobálni. Hogy értelme is legyen, ahhoz minimum két erre alkalmas rendszer kellene, amik közt lehetne válogatni. Jelenleg még egyik sem tűnik erre alkalmasnak, de a rendszeren túl a részegységek gyártóival is kellene az a szoros együttműködés, hogy a driverek is gond nélkül rendelkezésre álljanak.

    VálaszTörlés
  5. A telefon gusztustalan azzal a hatalmas kávával minden oldalon, a rendszer pedig akad. Abszolút nem fogott meg a koncepció, pedig a gépen évek óta linuxot használok.

    VálaszTörlés
  6. Norbert Evenich Inkább optimalizálja az Ubuntu gárda az Androidot? Miért is? Semmi közük egymáshoz. :)

    VálaszTörlés
  7. Norbert Evenich​ Nagyon nagyon rosszul tudod, hogy az Ubuntu egy módosított CM. Az Ubuntu full Linux. A CM meg Android, ami egy Linux kernelen ülő Java futtató. Annyira Linux az Android, mint az iOS.

    VálaszTörlés
  8. Linux párti vAGYok, a google robotja nem jön be, mert lopja a személyes adatokat is.. a google robotja nAGY mértékben az ubuntu-ra húz! Linux, de Fedora :-) ebből kellene telefonos változat....
    hozzáértő csapat 1év alatt meg tudná csinálni.... addig marad a szgép/laptop Fedora alatt, htc robot és a fapados buta nokia, meg a symbian :D

    VálaszTörlés