2015. május 9., szombat

Sikeresen kicsatornáztam Facebook-ra a Google+ postjaimat.

Sikeresen kicsatornáztam Facebook-ra a Google+ postjaimat. Még egy kicsit majd kísérletezgetek vele, de eddig úgy tűnik remekül működik. Nem akartam az ottani személyes hírfolyamot ezzel "szennyezni", mivel ott más a "célcsoport", így egy külön lapot hoztam létre a Google Plus postoknak. Majd a blogomra akarok kirakni egy linket erre az oldalra, mivel onnan várhatóak olyan ismerősök, akiknek az érdeklődési köre hasonló (ugye GPlus-on inkább ez a szervező erő). Itt lehet elérni, ha valakit érdekel: https://www.facebook.com/laszlofazekas.googleplus .

Nagy köszönet Balazs Nadasdi -nak a leírásért ami alapján csináltam. És persze mindenki másnak is, aki ajánlotta az IFTTT -t. 
https://www.facebook.com/laszlofazekas.googleplus

2 megjegyzés:

  1. Bizony működik!
    Én a Twitterre és a Blogerra küldök ki innen posztokat. Szépen megy. Kicsit ugyan érdemes igazítani a poszton, de akkor se vészes, ha elfelejtem. A Twitteren meg teljesen jó, csak az újraosztás lehetne jobb, de így se vészes.

    Laszlo Fazekas Pont a te újraosztott bejegyzésed ment ki a blogra elsőnek, amiből rájöttem, hogy a #blog túl általános címke, nem azzal kell szűrnöm.

    A Facebookon még gondolkodom. Azt én alig használom, akkor meg minek menjenek oda posztok? Meg furcsa is lenne, azt hihetnék, hogy figyelem, vagy olvasom a reakciókat.

    VálaszTörlés
  2. Én azért akartam egy FB page-et is, mert szerintem a legtöbben azt használják kvázi RSS helyett. Először csak a blogokat akartam oda csatornázni, de talán így jobb, minden G+ bejegyzéssel. Aztán majd kíváncsi leszek, hány követőt sikerül összeszedni. Lehet Facebook-on többen fogják a Google+ postokat olvasni, mint Google+-on. Vagy nem ... Majd kiderül ...

    VálaszTörlés