2015. június 29., hétfő

Erre az egész 'USA-ban legalizálták a melegházasságot' témára 'Ponciusz Pilátusz'-nál találtam egy nagyon jó...

Erre az egész 'USA-ban legalizálták a melegházasságot' témára 'Ponciusz Pilátusz'-nál találtam egy nagyon jó bejegyzést, ami 2 mondatban összefoglalja a lényeget:

"... Hát mi lómaiak mál 2000 éve pont leszaltuk ki kivel és mit hogyan csinál! Szóval glatulálok a felvilágosodáshoz, így uszkve 2000 év távlatából! ..."

Ennyi ... ‪‪#‎CelebratePride‬ ‪#‎LoveWins‬ ‪#‎LoveisLove‬

8 megjegyzés:

  1. Szerintem pedig ilyen egyszerű. Miért ne vehetném feleségül a Józsit, ha én azt szeretném? Így most eggyel kevesebb dologgal bonyolítjuk az életünket. Legalábbis az USA-ban ...

    VálaszTörlés
  2. Már megbocsáss, de semmi különbség az ókori Róma, és a mai "modern" kor között". A jogfolytonosság megvan, mégpedig az "erősebb kutya b****k" elv. De azt hiszem ez már egy másik beszélgetés témája, úgyhogy le is zárnám részemről a további vitát ebben a szálban.

    VálaszTörlés
  3. Norbert Evenich Szerintem ezt nem kell ennyire darabokra szedni. A Róma hasonlat onnan jön, hogy ez a Ponciusz Pilátusz a Brian életéből egy fiktív személy. Ezt az egész Róma dolgot simán figyelmen kívül is lehet hagyni. A lényeg ebből, hogy milyen nehéz volt eljutni egy ilyen alapvetően triviális dologig, hogy had csinálja mindenki amit akar, ha ezzel nem árt másoknak. Ez egy amolyan görbe tükör, ami szembesít vele, hogy a mi kurva fejlettnek tartott kultúránkban most sikerült elérni idáig. Szerintem ezek miatt ez egy kifejezetten intellektuális poén.

    VálaszTörlés
  4. Nem láttad a Brian életét? Szerintem a Monty Python csapatának messze legjobb alkotása.

    VálaszTörlés
  5. Akkor vegyük még hozzá a Gyalog Galoppot is.

    VálaszTörlés