2015. augusztus 20., csütörtök

Idegenek és szimulált valóság

Idegenek és szimulált valóság

Ilyenen már én is gondolkodtam. Talán azért nem találjuk az idegeneket, mert elértek arra a szintre, hogy feltöltsék magukat, és virtuális világokban élnek. Valószínűleg hamarabb elérhető ez a szint, mint hiperhajtóművet építeni (már ha egyáltalán lehet, mert ugye ez is kétséges), és ha egyszer te írod a fizika törvényeit, minek pazarolnád az energiád a korlátoktól terhes valóságra. Így talán a kapcsolatépítésre alkalmas civilizációk mintegy törvényszerűen magukba fordulóak lesznek.  

#blog  

http://singularityhub.com/2015/08/20/we-cant-find-any-alien-neighbors-and-virtual-reality-might-be-to-blame/
http://singularityhub.com/2015/08/20/we-cant-find-any-alien-neighbors-and-virtual-reality-might-be-to-blame

6 megjegyzés:

  1. Nekem az a teóriám, hogy egyszerűen időben elkerüljük egymást a többi civilizációval. A világegyetem évmilliárdjaihoz képest mi pl. csak néhány évtizede vagyunk képesek észrevenni bárkit is odakint és lehet, hogy nem is olyan sokáig maradunk már fent. Legyünk optimisták, adjunk magunknak még pár évezredet, akkor is iszonyú kicsi az esélye, hogy egy közeli másik civilizáció is éppen most virágzik.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez már önmagában elég érv, hogy soha ne találkozzunk idegenekkel. Itt amúgy pont ugyanezt leírtam én is. :) http://lf.estontorise.hu/archives/250

    VálaszTörlés
  3. Amúgy biztos vagyok benne, hogy ezeket előttem is egy rakás ember kigondolta, és leírta. De nem zavar, mert ez engem szórakoztat. :)

    VálaszTörlés
  4. Megtalálni és találkozni két különböző dolog. Jelenleg megtalálni szeretnék a jelét az életnek máshol...

    VálaszTörlés
  5. Arról, hogy nagy eséllyel időben elkerüljük egymást, Marx professzornak volt egy nagyon jó előadása. Nyilván akik azt hallották, el szokták ezt mondani, ha szóba jön a téma.

    Sancho Virág Attila igazad van, ez a kapcsolatfelvételre vonatkozik, hiszen egy korábbi civilizáció jeleit foghatjuk évmilliók múltával is, csak kapcsolatba lépni nem tudunk velük.

    VálaszTörlés