A 350 liter elektrolit folyadék súlyán nem érdemes rugózni. Egy átlag Teslában a litium-ion akksik min. 400 kg, átlag negyed ennyi hatótávolság elérések mellett. (1000 km helyett ca. 250 km) Amin érdemes rugózni az össz hajtáslánc súlya: - fuel cella járművek (tűzelőanyag-cellás) meghajtáslánca a most használt meghajtáslánc 150-180 %-a (teljes tank mellett ami a következő tankolásig folyamatosan csökken. A hidrogén tankolás súlya és az azzal elérhető hatótávolság közelít a robbanómotoros meghajtású járművekéhez) - akkumulátoros járművek meghajtáslánca a most használt meghajtáslánc állandó 250-350 %-a!
És még jól is néz ki.
VálaszTörlés136 LE, kész versenyautó.
VálaszTörlésA 350 liter elektrolit folyadék súlyán nem érdemes rugózni. Egy átlag Teslában a litium-ion akksik min. 400 kg, átlag negyed ennyi hatótávolság elérések mellett. (1000 km helyett ca. 250 km)
VálaszTörlésAmin érdemes rugózni az össz hajtáslánc súlya:
- fuel cella járművek (tűzelőanyag-cellás) meghajtáslánca a most használt meghajtáslánc 150-180 %-a (teljes tank mellett ami a következő tankolásig folyamatosan csökken. A hidrogén tankolás súlya és az azzal elérhető hatótávolság közelít a robbanómotoros meghajtású járművekéhez)
- akkumulátoros járművek meghajtáslánca a most használt meghajtáslánc állandó 250-350 %-a!