2016. április 22., péntek

test post

13 megjegyzés:

  1. Mit tesztelünk amúgy? 
    Csak, hogy majd a részesedésünkért benyújthassuk a számlát :D

    VálaszTörlés
  2. Van az az oldal, ami G+ stream-ből RSS- csinál. Azt használom IFTTT-n forrásnak a Facebook-ra postoláshoz, de nem szép az RSS amit csinál. Abból akarok sajátot csinálni PHP-ben. Most épp meguntam, de ha megcsinálom, kiteszem githubra.

    VálaszTörlés
  3. Be is élesítettem, kíváncsi vagyok hogy szétkúrom-e a Faebook page-em, vagy jól fog működni. :)

    VálaszTörlés
  4. És honnan tudja, hogy hány posztot kell nézni, vagy hogy kell használni?

    VálaszTörlés
  5. A public feed visszaad valamennyit, IFTTT meg van annyira okos, hogy amit kipostolt, azt nem postolja ki. Gondolom a publikálási időt nézi talán. Használni meg annyi, hogy kirakod valahova szerverre, IFTTT-ben meg megadod forrásként az RSS-t, és be lehet hivatkozni elemeket. Én az egyes item-ek title-jét meg description-jét írom egymás mellé Facebook-on, meg a link van még megadva, twitteren meg csak a title és a link.

    VálaszTörlés
  6. Aha, így már világos. Korábban próbáltam már rss-t FB-re küldeni itttf-el, de sokszor összekeveredtek a dolgok, vagy szerkesztés után kitette újra a posztot, meg ilyesmi... így végül maradtam a manuális megoldásnál. Ki fogom próbálni ;)

    VálaszTörlés