2016. április 1., péntek

Ez szimplán egy hülyeség.

Ez szimplán egy hülyeség. Egyfelől kivitelezhetetlen (betiltják pl. a HTTPS-t?), másfelől akinek ez fontos, azt nem ez riasztaná vissza. Egyébként ha valaki nagyon akar, tud úgy is titkosan kommunikálni, hogy más ne sejtse, hogy épp titkosan kommunikál. A hozzá nem értés ékes példája. Nyilván érthetőek mögötte az indokok, ahogy volt indok az internetadóra, meg a többi hülyeségre is, de ezek működésképtelen dolgok. Valószínűleg ők sem gondolták ezt teljesen komolyan ...

http://mno.hu/belfold/kesz-a-terrorellenes-javaslat-1335500
http://mno.hu/belfold/kesz-a-terrorellenes-javaslat-1335500

10 megjegyzés:

  1. Sokkal egyszerűbb lenne olyan törvényt hozni, hogy terrorakciókat csak előre bejelentett - és TEK által jóváhagyott időpontban, és helyszínen lehet tartani.

    Kb. ugyanakkora esélye van, hogy a terroristák betartsák ezt, mint a titkosításra vonatkozót.

    Esetleg lehetne olyan törvényt is hozni, hogy "mobiltelefont utcán eldobni szigorúan tilos", vagy frissen vásárolt sim kártyákról az első pár napban indított hívás vagy sms elején közölni kell a nevedet. Ez pl. a Brüsszeli akciót talán megakadályozta volna, ellentétben a titkosításra vonatkozóval.

    Egyébként azt sem értem, hogy mit kezdenek pl. azokkal az emberekkel, akik külföldről érkeznek hozzánk, és úgy hoznak be ilyen app-okat a mobiljukon? A határon minden mobilt átnéznek? Vagy csak magyar állampolgárokra vonatkozna a törvény, egy hithű iraki iszlamistára nem?

    VálaszTörlés
  2. Mindeközben a világ arra megy, hogy a Google lassan bünteti, ha valaki nem HTTPS-t használ, és a titkosítás pedig kezd az internet protokoll alapvető részévé válni. Jó eséllyel nemsokára nem is lehet majd nem titkosítva kommunikálni. Persze az öregek ott fenn az elefántcsonttoronyban kimaradtak ebből ...

    VálaszTörlés
  3. Én azért kicsit kétkedve fogadok ilyen híreket április 1-én, bár tény, hogy manapság sok baromságról derül ki, hogy az alkotói komolyan gondolják a dolgot...

    VálaszTörlés
  4. Da Narancs Az a baj, hogy simán reális ...
    Kalmi Berta Én eddig úgy tudtam a HTTPS egyelőre biztonságos, de persze ki tudja ... :)

    VálaszTörlés
  5. Kalmi Berta Ha a világ összes merevlemezét, cd-jét - meg amit ki tudsz találni - mind arra használnák, hogy elmentsék az internet forgalmát, az se lenne elég, hogy 20-30 évre mindent tároljanak. :)

    VálaszTörlés
  6. Kalmi Berta Elnézést hogy ezt mondom, de nagyon nevetséges dolgokat írsz. Szerintem vagyunk itt páran informatikusok, akik lényegesen tájékozottabbak ezekben a dolgokban.
    Szép dolog a meggyőződés és a hit, de ezeket a realitás talaján kell kezelni. Javaslom - ha érdekel a téma - olvass utána. Egyáltalán van fogalmad róla, mi az a kvantum számítógép?

    VálaszTörlés
  7. Kalmi Berta Hát, én is olvastam Grabovoj számokról, meg chemtrail-ről... 43248078779

    VálaszTörlés
  8. Végigolvasva a kommenteket én továbbra is fenntartom, hogy vagy április 1 miatt szaporodtak el a gyíkemberek vagy én őrültem meg teljesen! De olvassatok utána, meg ilyenek mert fent van a neten stb. De én sem értek hozzá, csak olvasó vagyok! 😀

    VálaszTörlés
  9. Na és mi van a fiastyúkkal meg a plejádokkal? Esetleg a vaisnava ciklikus idővel és a manvantarákban megjelenő új fajokkal? Stb, meg ilyenek, nem is folytatom... Lehet nem is volt közös ős!? Ezeknek is utána olvashatnál, biztos fent van a mindent tudó interneten! 😀

    VálaszTörlés
  10. Én is elnézést kérnék a poszt résztvevőitől, már rég széttrollkodtuk az egészet, de úgy tűnt, hogy egyes hozzászólások (főleg a tieid, kedves Kalmi Berta​) többeket igencsak szórakoztat. Persze a suliban én is tanultam a darwini evolúcióról, meg logikus a gondolkodás és ész érvek világáról, de az eddigi kommentjeid alapján úgy tűnt, hogy te még nagyon sok új és hasznos információval tudsz nekünk szolgálni az olvasmányaidból. Ezért is gondoltam, hogy kihasználom az alkalmat és kérdezek pár dolgot, hátha megtudunk még valami érdekeset... 😁

    VálaszTörlés