2016. október 26., szerda

Hatalmas Minecraft-világgá alakítják a Windowst

Hatalmas Minecraft-világgá alakítják a Windowst

Ezzel szerintem tarolni fognak:

"A Windows tavaszi frissítésével egy időben a partnerek (HP, Dell, Lenovo, Asus és Acer) megkezdik a Microsoft új virtuális sisakjának forgalmazását. Az ár 299 dollár, azaz körülbelül 85 ezer forint. A többi nagy gyártó sisakjaihoz viszonyítva ez lehet az egyik legolcsóbb megoldás."

http://www.origo.hu/techbazis/20161026-creators-update-windows-10-frissites-2017-tavasszal-jon.html
http://www.origo.hu/techbazis/20161026-creators-update-windows-10-frissites-2017-tavasszal-jon.html

2 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom, én még mindig nagyon szkeptikus vagyok az egész VR/AR dologgal

    VálaszTörlés
  2. Nagy rakás marketingduma nagyon kevés igazi tartalommal. Ez a nagy 3D láz kimerül egy gyerekeknek szánt paint-ben (mert komoly dolgokra alkalmatlan), az iMac klónjuk egy nagyon szűk réteget céloz, ami meg jól el van az Apple-el és nem hiszem, hogy váltani akarna. A 3D-s sisak meg... hát majd meglátjuk kit hoz lázba. Egyelőre nem látom, hogy tolakodnának az emberek ezekért az eszközökért. Egyszerűen nincs rájuk elég tartalom és amíg nincs valami egységes szoftveres platform, addig nem is lesz szerintem. Amit ezeken nyernek, az szerintem kevesebb, mint amit a mobil piacon buktak.

    VálaszTörlés