2016. november 13., vasárnap

A 'Genius By Stephen Hawking' óta elkezdtem ösztönösen számolni.

A 'Genius By Stephen Hawking' óta elkezdtem ösztönösen számolni. Kaptam asszonytól, hogy van 10 milliárd zoknim, és mégis képes vagyok lukasat felvenni. No de mégis mennyi is lenne 10 milliárd zokni? Egy 10-es csomag zokni kb. 5 cm magas, így 10 milliárd az 5 milliárd cm. Az 50 000 km. Ez így simán körbeérné a Földet, sőt! Hát ennyi a 10 milliárd. Agysejtből meg van 100 milliárd, egy galaxisban lévő csillagok száma kb. 300 milliárd, és galaxisból is van vagy 100 milliárd ...

1 megjegyzés:

  1. Én is elkezdtem számolni a 10 milliárd zoknival. Ha egy ember 80 évig él, és minden nap új zoknit vesz fel, akkor élete végéig 29.200 pár zoknit fog viselni.

    Ebből számoltam ki azt, hogy 10 milliárd zokni 342.465 embernek lenne elegendő egész életében.

    Leszek az empátia minisztered. :)

    VálaszTörlés