2017. május 13., szombat

Kéne alapítani egy alternatív keresztény pártot.

Kéne alapítani egy alternatív keresztény pártot. Mondjuk Keresztény Fiatalok Szövetsége, vagy valami hasonló. A jelen szavazóbázis egy jó része az a sok mélyen vallásos ember, akik számára nem is létezik alternatíva. Emlékszem, mikor gyerek voltam, elmentem nagymamámmal szavazni. Ő mindig a KDNP-re szavazott, mert "ők a keresztény párt". Nem tudta kifélék, mifélék, de rájuk szavazott. Nagymamám a legjószándékúbb ember volt, akit valaha is ismertem, mégis megszavazta volna ezeket, mert ezek "keresztények", és mivel ő mélyen vallásos volt, nem volt számára más alternatíva. Ezt a "kemény magot" megbontva valószínűleg már nagy csapást lehetne mérni a jelen rendszerre.
A jelenlegi berendezkedés másik gyenge pontja maga Orbán Viktor. Annyira az ő személye köré épül fel minden, hogy ha vele valami történne, atomjaira hullna az egész...

3 megjegyzés:

  1. Érdemes lenne tudni, hogy a KDNP-nek mennyi szavazata van, de szerintem nem érik el az 5%-ot.

    VálaszTörlés
  2. Ne becsüld le ennek az erejét. Szerintem sok olyan templomba járós ember van, aki emiatt szavaz rájuk. Ráadásul ugye eleve az emberek kevesebb mint fele megy el szavazni, és ők az elmenős felében vannak.

    VálaszTörlés
  3. Az én nagyapán is mindig a KDNP-re szavazott. Mondjuk azzal, hogy jó ember volt sokan vitatkoznának, de tény, hogy csak a párt és önmaga keresztény mivolta volt a kapocs. Ma nem szavazna, mert nincs keresztény párt, nem volt hülye, tudná, hogy ez nem az a KDNP, és emlékszik milyen volt mikor a kommunisták magukba olvasztották így-úgy az ellenfeleiket. Mert a kommunistákat nagyon nem szerette ... látná, hogy ez ugyanaz ... már megint.

    VálaszTörlés