2018. február 23., péntek

Egy olyan beteg és szürreális világban játszódik a történet, ahol a termékeny nőket szolgaként tartják és havonta...

Egy olyan beteg és szürreális világban játszódik a történet, ahol a termékeny nőket szolgaként tartják és havonta rituálisan megerőszakolják. A durva az egészben, hogy ahogy halad előre a történet, rájövünk, hogy ez a mese nem a szolgálólányról szól, hanem a diktatúráról és a vallási fanatizmusról. Innen nézve pedig már nem is tűnik olyan távolinak az egész, hiszen ha nem is ebben a formában, de sokfelé a világban így élnek, és mint ha mi is efelé tartanánk. A filmben ezt nagyon szépen meg is fogalmazzák: "ha lassan melegíted fel a vizet, észre sem veszed és megfőznek".

https://port.hu/adatlap/film/tv/a-szolgalolany-meseje-the-handmaids-tale/movie-187812
https://port.hu/adatlap/film/tv/a-szolgalolany-meseje-the-handmaids-tale/movie-187812

11 megjegyzés:

  1. Az egyik legjobb sorozat volt, amit valaha láttam. Tényleg megéri.

    VálaszTörlés
  2. Van belőle egy film is. Szerintem este az lesz terítéken. (A sorozatot már kivégeztük. 2 nap alatt.)

    VálaszTörlés
  3. Jah hát persze hogy ugyanaz :D Meg is találtam.

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem a filmet. Időpazaráls volt. Nyomába sem ér a sorozatnak.

    VálaszTörlés
  5. Akkor eldôlt, én kihagyom. Érkezik a második évad, és addig is ott a könyv, én szerintem arra szavazok, és be is szerzem.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tervben van, de mint tudjátok, a The End of the F***ing World-öt végeztem most ki, és az jó is volt.

    VálaszTörlés