2011. július 14., csütörtök

Amúgy, igaz, hogy Google-nek ott a kereső, de M$-nek meg ott a Windows.

Amúgy, igaz, hogy Google-nek ott a kereső, de M$-nek meg ott a Windows. Mi van, ha a következő Windows verzióban a felhasználódat rögtön telepítéskor összekötheted a Facebook usereddel, a tálcádra pedig automatikusan integrálják a Facebook notification-dobozt. Szóval kb. amit a Google megcsinált a header-el, azt ők megcsinálhatják a tálcán. Integrált MSN, Skype (a többszereplős videó konferenciához sem kell sokat várni szerintem), mobil platformnak ott a WinPhone7, amit lassan a Nokia fog ontani magából (és gondolom minden más gyártónak is lesz WinPhone7-es eszköze), szóval én nem féltem őket. Lesznek itt még nagy csaták szerintem, csak most várnunk kell még a Win8 megjelenéséig. Egyszerűen nincs más választásuk. És azért a M$ és a Facebook is közelebb áll az átlag felhasználó szívéhez, tehát nem vagyok biztos benne, hogy nem lesz nagyobb siker, mint a G+. Igazából amit mi felhasználók profitálunk az egészből, hogy a verseny miatt folyamatosan fejlődnie kell mind a két rendszernek. Az én tippem viszont hosszú távra az, hogy a G+ be fog szorulni a Geek kategóriába, és még sokáig arra leszünk kárhoztatva, hogy két tabfület tartsunk nyitva a böngészőben ...

Originally shared by Gellért Solymos

Már kicsomagoltál? Lehet, hogy költözünk:))
http://feedproxy.google.com/~r/Venturebeat/~3/ULnerzENoZE/

3 megjegyzés:

  1. nyilvan a microsoft sem adja fel ezt a haborut, es ez az integralasi folyamat meg csak most kezdodik. en orulnek ha a google+ megmaradna inkabb a geekeknek, ha marhasagokat akarok olvasni, felmegyek a yamm-ra vagy a facebookra.

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazából én is élvezem a dolgot, de a Google-nek az lenne az érdeke, hogy sok átlagfelhasználó is legyen, és termeljék nekik a tartalmat, meg kattintgassanak a reklámokra.

    VálaszTörlés
  3. hat nyilvan, de ez a komolyabb erdeklodesi kor nelkuli atlag felhasznalonak baromira felesleges kozossegi media lesz

    VálaszTörlés